Kategória: Aktuális.
A cégcsoport 2004-től fokozatosan fejlesztette médiaügynökségi hálózatát a térségben. Az OTP Bank mellett számos magyar és egyre több multinacionális vállalat vette igénybe a Café szolgáltatásait. A regionális kiszolgálásra való ügyféligény évről-évre vált egyre kézzelfoghatóbbá minden kommunikációs területen.
Ezért hozta létre a Café saját Affilliated Network-jét, a Café CAN-t. A most létrejött szerződéses kapcsolatok célja a szinergiák jobb kihasználása, amely a jövőben is minden résztvevő cég számára biztosítja a függetlenséget. A fő cél a hagyományos Café-modell nemzetközi szintre emelésével a meglévő és új ügyfelek minél teljesebb körű kiszolgálása, legyen szó bármilyen összetett kommunikációs feladatról bárhol a régióban. A Café CAN tagországai: Szerbia, Bulgária, Csehország, Horvátország, Montenegró, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna, Bosznia-Hercegovina, Oroszország és Magyarország.
Az ügynökségek között egy belső internetes hálózat is kiépült, amely egyrészt a közösségi média technikáját alkalmazva kapcsolattartásra, csapatépítésre, tudás- és információ-megosztásra, projektmenedzsmentre használható, másrészt technikai platformot teremt a vállalatok között, így az ügynökségi szakemberek gyorsabban, és egyszerűbben tudnak kapcsolatba lépni egymással, akár videokonferencia összehívásával is. A platform szintén alkalmas nagyméretű állományok mozgatására, valamint felületet kínál szakmai blogoknak is. A szakmai hálózat tagjai a Café Affiliated Network partner logó és elnevezés használatával biztosítják az egységes megjelenést a közös projektekben.
A Café PR továbbra is a Fleishman-Hillard (FH) partnereként dolgozik, ahol pedig az amerikai ügynökség nincs jelen, ott a Café PR saját partnereit vonta be a CAN hálózatába, akik egyben a FH-nak is támogatást nyújtanak.
A stratégiaváltás miatt a Café a névváltoztatás mellett döntött. Miután nemzetközi porondra lépett, a jövőben a Café Csoport nevet felváltja a Café Communications elnevezés, amely jelzi, hogy a cég nem csupán idehaza, hanem a régió legtöbb országában is a kommunikáció törzshelye.
(BrandTrend)