Kategória: Aktuális.
Arra, hogy a "minőség" a termékek előállításának kezdetétől, az alapanyagok kiválasztásától a termék "asztalra kerüléséig" minden egyes részletben és gyártási fázisban a legmagasabb szintű követelmények teljesítésével, és azok Tökéletes Összhangjával valósul meg.
Fentiekről szól az április 5-ével induló ATL kampány TV spotja is, amelynek érdekessége, hogy szereplői a gyár dolgozói. A reklámfilmet a neves, Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztjével kitüntetett Pálfi György filmrendező és forgatókönyvíró rendezte. Nevéhez olyan díjnyertes filmek fűződnek, mint a Hukkle és a Taxidermia. Az acapella zenei stílusú spot dalszövege, a dolgozók mozgása, az egymást követő munkafázisok bemutatása egymásra épülő, egyre összetettebbé váló szólamokkal mind a minőséget biztosító összhangot érzékeltetik a nézővel.
A június végéig tartó ATL kampányban a TV reklám mellett rádióspotok, nyomtatott sajtóban és online felületeken megjelenő hirdetések, POS-ek, valamint közterületi plakátok hívják majd fel a figyelmet a PICK minőségre, amely egyszerre őrzi a tradicionális értékeket és újul meg folyamatosan a kor elvárásainak megfelelően.
TV, nyomtatott sajtó és on-line hirdetések, továbbá POS-ek a PICK promóciós kampányát is bemutatják, amelynek keretében fődíjként egy A-osztályos Mercedes személygépkocsit, hetente egy iPhone4-et, naponta pedig egy iPod-ot sorsolnak ki azok között, akik június 30-ig bármely Pick termék vonalkódját beküldik. Mivel minden egyes beküldött vonalkód nyerhet, érdemes minél több beküldött vonalkóddal növelni a nyerési esélyeket. A nyereményjáték május 2-június 30-ig tart. 
A kampányt sajtómunka is kíséri: ezen a héten a Pick Szeged Zrt. szegedi üzemének látogatása során a sajtó képviselőinek is lehetősége nyílik arra, hogy ne csak a Pick termékek révén, de a gyárban is megtapasztalhassák, mint jelent a Tökéletes Összhang a gyakorlatban.
A kampánnyal egy időben Pick Minőségi Díj elnevezéssel a gyár versenyt indít a dolgozóknak is, akik kiváló szakértelmükkel, munkájuk tökéletes összhangjával járulnak hozzá a Pick nevével összefonódott minőséghez. A dolgozók elkötelezettségét erősítő megmérettetés azokat a kiemelkedő eredményeket díjazza majd, amelyek legnagyobb mértékben járulnak hozzá, hogy tovább erősödjön a fogyasztók, a kereskedelmi partnerek vagy a belső ügyfelek minőségérzete.