Kategória: Aktuális.
A 27 tagú, szakmailag elismert nemzetközi zsűri 13 országból érkezett Dubaiba, hogy a 2068 nevezés közül, amit 21 ország ügynökségei küldtek be, kiválassza a 179 nyertest. A díjak között 7 Grand Prix, 22 Arany, 58 Ezüst és 92 Bronz díj talált gazdára. 
Az Év Ügynöksége a Young & Rubicam Dubai lett, és globális hálózatuk nyerte az Év Hálózata címet is. Az Év Médiaügynöksége díjjal a FP7/BAH Manama-t jutalmazták.
őfelsége Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, az Emirates Airline & Group elnöke és vezérigazgatója is jelen volt az ünnepségen, ő vehette át az Év Reklámszakembere címet. A Coca-Cola Egypt nyerte az Év Reklámcége elismerést, amit Ahmed Nazmy, a Coca-Cola Egypt marketing és stratégiai igazgatója, Omar Mandour, a Coca-Cola Egypt ügyvezetője és Nabil Kouchouk, a Coca-Cola Egypt marketing menedzsere közösen vehettek át. 
A gálán kihirdették a Young Creatives Competition díjazottjait is. A bejrúti Leo Burnett-től érkező Michael Chaftari, Marya Chazzaoui és Lea Salabia BMW kampánnyal nyerték el a kitüntetést. A Dubai Lynx díjátadó gálát idén követte első alkalommal egy hivatalos after party. A bulit a Trilogy klubban tartották, az eseményt a Big Kahuna Films szervezte meg. 
"Ezen az igen sikeres fesztiválon több mint 1100 delegált képviseltette magát, lenyűgöző munkákkal, sokszínű feldolgozással és fontos szakmai tartalommal" – mondta Steve Lane a fesztivál igazgatója. – "Ez mutatja, hogy régióban az iparág egyre inkább fejlődik, és az elkövetkező években a mérce egyre magasabb lesz."
A 2011 Dubai Lynx nyertes pályamunkái online megtekinthetők a www.dubailynx.com oldalon.
(BrandTrend)