Kategória: Aktuális.
A csatornában havi 500 ezer sport, hírek, autók és videojátékok iránt érdeklődő hazai internetezőt érhetnek el a hirdetők egyszerűen, közös kampányplatformon.
"Nagyon sikeres volt a Men’s Only hirdetési csatorna indítása Romániában, mert első alkalommal jelent meg a hirdetési piacon olyan termék, mellyel a hirdetők szétszórt érdeklődésű internetezőket tudtak elérni tömegesen, egy platformon." – mondta el Sorin Jianu, a Thinkdigital romániai country managere.
"Magyarországon jelenleg nincs kifejezetten férfiaknak szóló, tömeges médiatermék. Online elérésük több tematikus site megfelelő összefogásával érhető el, melyhez a Thinkdigital nemzetközi szinten már kiépítette a megfelelő értékesítési hátteret." – mondta el Szávuly Krisztián, a Thinkdigital magyarországi country managere.

A Thinkdigital Csak Férfiaknak online hirdetési csatornájában az alábbi médiatermék értékesítési képviseletét látja el: NB1.hu, automobil.hu, hírmédia.hu, játékok.hu, Blogter, gazdaság, közélet, autó, sport.

(BrandTrend)