Kategória: Aktuális.
Miközben 2010-ben a nagyobb online portálok látogatói száma inkább stagnált vagy csökkent, addig az RTL Klub online portfoliója képes volt csaknem megötszörözni látogatottságát. Ez nagy részben a csatorna műsorainak köszönhető, mivel az X-Faktor és a ValóVilág 4 elindulásával jelentősen nőtt az RTL Klub online felületeinek látogatói száma. Másrészt pedig a csatorna online részlegének folyamatos tartalmi és technikai fejlesztésének, különösen a videós tartalmak bővítésének köszönhetően, tudott növekedést elérni az RTL Klub ezen a területen.
A Medián Webaudit adatai szerint, míg 2010-ben az online piacon átlagosan a 22. helyen szerepelt a csatorna online portfoliója, addig 2011 első hónapjaiban már a top 10-ben van az RTL Klub. Ráadásul 2010 decembere óta szinte változatlanul több mint 2,3 millió fölötti az összesített havi egyedi látogatói szám a csatorna portálján. Februárban pedig rekordot jelentő 469.262 volt a napi átlagos látogatói szám, ehhez pedig szintén rekordszámú, 3.284.976 átlagos napi oldalletöltés társult. A látogatók döntő többsége egyébként a kereskedelmileg fontos, 18-49-es korosztály tagjaiból kerül ki.
Az RTL Klub online portfóliójának látogatottsága a csatorna reményei szerint tavasszal is tudja tartani előkelő helyezését, mivel április 2-án indult az egyik legsikeresebb és legnézettebb hazai tehetségkutató műsor, a Csillag Születik harmadik évada, amelyhez kapcsolódóan rengeteg online tartalmat tervez az RTL Klub.
(BrandTrend)