Kategória: Aktuális.
A kétfordulós versenyt tavaly októberben hirdette meg a főiskola és a város, abból az apropóból, hogy a BKF Hódmezővásárhelyi Regionális Tudásközpontjában 2011 szeptemberében indul az oktatás.
A december közepéig lezajló első fordulóban 25 csapatban összesen 108 diák vett részt Szegedről, Budapestről, Csongrádból, Egerből, Győrszemeréből és természetesen Hódmezővásárhelyről. A Budapesten megrendezett döntőbe már csak a 10 legjobb csapat került be. Itt prezentációkon mutatták be elképzeléseiket a turisztikai célpontok népszerűsítéséről. A zsűri a hódmezővásárhelyi GasztrOkosok csapatát találta a legjobbnak a négy évszakra komponált pályázatukkal, így ők nyerték a versenyt.

GasztrOkosok

Mártonné Tülkös Ildikó, a Hódmezővásárhelyi Önkormányzat idegenforgalmi referense és a Tourinform iroda vezetője kiemelte, hogy több olyan ötlettel is találkoztak, amit a jövőben szeretnének megvalósítani, élénkítve a város turizmusát. A győztesek többek között a BKF-re szóló ösztöndíjjal, egy négycsillagos hódmezővásárhelyi szállodában eltölthető hosszú hétvégével, és más tárgynyereményekkel lettek gazdagabbak. 

Dr. Hajdú Imre a győztes csapat felkészítő tanára szerint a verseny kitűnő előkészítő volt a felsőoktatásban továbbtanulni szándékozóknak, hiszen az ott alkalmazott módszerekhez hasonló felkészülést igényelt. Demeter Richárd és Buzás Ádám, a GasztrOkosok két tagja elmondták, hogy ez a verseny számukra valóban a felsőoktatásba való bekerülést szolgálja, hiszen mindketten a BKF hódmezővásárhelyi tagozatára jelentkeztek, ehhez pedig nagy motiváció volt a város által felajánlott BKF-es ösztöndíj. 
A zsűri elnöke, Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF dékánja elmondta, a csapatok felkészültsége és érdeklődése is mutatja, hogy van igény a versenyre és a Regionális Tudásközpontra. Mint a Hódmezővásárhelyen induló Kereskedelem és marketing szak vezetője hozzátette: "a cél, hogy, hozzájáruljunk a régió fejlődéséhez, ezért a BKF kiemelten fogja kezelni a kis- és középvállalatokkal foglalkozó KKV-szakirányt. A verseny pedig mindenképpen folytatódik jövőre, minél több tehetséges fiatalnak adva lehetőséget."
(BrandTrend)