Kategória: Aktuális.
Az interaktív magazin látványos megoldásokkal nyűgözi le a felhasználót, például a dekorációk, receptek animált és részletekre kattintható képanyagokkal készültek, a programajánlók linkelhetőek, útmutatóihoz térkép tartozik. Egyes rovatok, cikkek mögül tavaszi hangulatú hangeffektek hallhatóak, vannak cikkek, melyek nyomtatott magazinban szereplő képi tartalma az iPaden ugyanaz, de mozgókép formájában, valamint mondókákat is hallhatunk gyermekhangon. A lap minden oldala mind függőleges, mind vízszintes tájolásban is elkészült. Az alkalmazás további különlegessége, hogy nem csak magyar, de angol és német nyelven is elérhető az Apple Store-ban. 
"A Marquard csoport a jövőben komoly hangsúlyt kíván fektetni az új, digitális platformokon történő megjelenésre. A kiadónk által képviselt életmódmagazinok témái nagyon jó lehetőséget kínálnak a különböző okostelefonokra vagy a táblagépekre történő optimalizálásra, a magazinok egyes tematikai egységei könnyen rendelhetők egy-egy applikációhoz. Az új technikai fejlesztések kihasználásával a férfi és női életmód tematikákat a nyomtatott magazinoktól eltérően látványos, interaktív formában tudjuk tovább bővíteni. Ennek érdekében komolyan fejleszteni tervezzük a tartalomfejlesztési hátterünket." – mondja Margaret Ann Dowling, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.
"Nem csak az ÉVA Húsvét, de minden termékünk esetében igaz, hogy az új eszközökre fejlesztett tartalmakkal új olvasókat szerezhetünk, akik papír alapon nem ‘fogyasztották’ a magazinjainkat. Nem kérdés, hogy ezeknek az eszközöknek köszönhetően a szerkesztőségi tartalom terén is új időszámítás kezdődik. Elég csak megnézni az ÉVA Húsvét iPad applikációját, és világosan látszik, hogy egy oldal többé nem szimpla oldal, hanem komplex multimédiás élménytár." – tette hozzá az ügyvezető.
(BrandTrend)