Kategória: Aktuális.
"A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a biztos elkötelezett a fogyasztói jogok érvényesítése, az ügyfelek érdeksérelmeinek megakadályozása iránt, és aktív szerepet vállal a közönség tájékoztatásában, illetve a fogyasztói tudatosság növelésében" – mondta dr. Bodonovich Jenő

"Munkám során a felhasználók érdekeit messzemenőkig szem előtt tartva kívánok fellépni a káros szolgáltatói magatartás ellen", fejtette ki a biztos, aki hozzátette, hogy konszenzusos megoldásokra, és egyaránt jó kapcsolat kialakítására törekszik az ügyfelekkel, a fogyasztókkal, a szolgáltatókkal, a civil szervezetekkel és a társhatóságokkal. "Fontos számomra a tudatos médiahasználat ösztönzése és a hírközlési szolgáltatások magabiztos igénybe vételének elősegítése, a hatóságtól független biztosi pozíció megőrzésével" – ismertette röviden jövőbeli elképzeléseit az új média- és hírközlési biztos. 

A biztoshoz bárki fordulhat, akit érdeksérelem ért, vagy akinél annak közvetlen veszélye fenn áll, legyen az magánszemély vagy a közösségi érdekek képviseletét ellátó társadalmi szervezet. A biztos olyan esetekben jár el, amely nem tartozik a Médiatanács, az NMHH elnöke vagy a Hivatal hatáskörébe, de a médiaszolgáltatást, a sajtóterméket, illetve az elektronikus hírközlési szolgáltatást igénybe vevő felhasználók, előfizetők, fogyasztók, valamint a nézők vagy hallgatók érdekének sérelmét okozza vagy okozhatja.

(BrandTrend)