Kategória: Aktuális.
2010 decemberében az Origo Zrt. gyártókat keresett kreatív műsor és tartalom előállítására. A kiírt tenderre olyan produkciós cégek jelentkezhettek, akik online platformon (a Life.hu-n) és a televízió képernyőjén (a LifeNetwork TV-ben) egyaránt életképes műsorkoncepcióval tudnak előállni. Elsősorban a 18-39 közötti női célcsoporthoz szóló fikciós sorozatok ötletét várta. 
"A beérkezett pályázati anyagok közül végül a Magyarország legsikeresebb napi sorozatát is készítő Magyar Grundy UFA műsorötletét találtuk a legjobbnak. A történet egy klasszikusnak nem mondható szerelmi háromszöget dolgoz fel" –mondta Hámori Barbara, az Origo Zrt. Szórakoztató tartalmainak igazgatója. – "A Csalfa Karma az első hazai gyártású romantikus websorozat lesz. Bár Amerikában ez a műfaj már virágzik, itthoni megvalósítása úttörő vállalkozásnak számít."
A Csalfa Karma 2011 májusától érhető el a Life.hu-n. A huszonnégy, egyenként 7 perces webizódokkal hetente három alkalommal – hétfőn, szerdán és pénteken – találkozhatnak a felhasználók. A LifeNetwork TV pedig vasárnap esténként adja le a sorozat HD minőségben készített, 21 perces változatát. 
(BrandTrend)