Kategória: Aktuális.

A vállalat filozófiájának fókuszában az értékteremtés és a kapcsolatépítés állnak.

Az új arculat még egységesebb globális megjelenést biztosít és tovább erősíti azt a kiemelkedő piaci pozíciót, amelyet a könyvvizsgáló és tanácsadó cég az elmúlt tíz évben ért el.

A vizuális elemeken túl, az arculatváltás fő célja a cég által képviselt értékek közvetítése:

"Nagyon fontos számunkra, hogy milyen kép él rólunk ügyfeleinkben és az üzleti élet szereplőiben. Azt szeretnénk elérni, hogy a PwC ne csak munkatársaink kiemelkedő képességeiről és tapasztalatairól legyen ismert, hanem az ügyfeleinkkel ápolt kapcsolatokról is, mely során érték teremtéséhez segítjük őket." – hangsúlyozta Mike Kubena, a PwC közép-kelet-európai vezérigazgatója.

Innen:
resized__120x25_pricewaterhousecoopers

Ide:
resized__120x99_pwc_uj_logo
 
A cég neve PwC-re egyszerűsödik, amelyet a PricewaterhouseCoopers 1998-as megalapítása óta egyébként is gyakran használtak világszerte. Jogi szempontból a cég hivatalos neve továbbra is PricewaterhouseCoopers marad.

Az új arculat legfontosabb vizuális eleme a leegyszerűsített logo, amely a "pwc" kezdőbetűket tartalmazza. Az új logó a PwC ügyfeleivel, vezetőivel és munkatársaival való egyeztetés után született, melyet azzal a céllal alkottak, hogy megkönnyítse a digitális és online használatot.

"Úgy gondoljuk, hogy az új PwC márka vizuálisan ugyanúgy megkülönbözteti majd cégünket a piacon, mint az a magas minőségű munka, amelyet az ügyfeleinkkel való együttműködés során igyekszünk megvalósítani." – hangsúlyozta George Johnstone, a PwC magyarországi vezérigazgatója.
(BrandTrend)