Kategória: Aktuális.

A Facebook regisztráltak száma Magyarországon még mindig drasztikusan emelkedik, a közösségi hálózaton belül pedig elindult a differenciálódás: oldalak jönnek létre, melyek különböző érdeklődési körök szerint tömörítik a fogyasztókat. A Carnation közösségi média szakértői ezért javasolták a Dr. Oetker marketing képviselőinek, hogy a hagyományos felületek mellett a Facebookon is kezdjék el a sütni és főzni szerető emberek közösségbe építését.

dr_oetker_receptek

A Dr. Oetker Facebook rajongói oldal elindításával egy időben a Carnation egy alkalmazáson keresztül kezdte el népszerűsíteni a vállalat egyik sikertermékét, a Dr. Oetker Pudingot. A Pudingeső alkalmazással bárki pudingban fürdethetni legkedvesebb barátait, úgy, hogy a kiválasztott ízesítésű port a címzett postán is megkaphatja az alkalmazás használata után. Az ötlet sikeresnek bizonyult,  a promóciós pudingok számát növelni kellett a kampány 2 hete után.

A Dr. Oetker célja, hogy minél emberközelibb kapcsolatot építsen ki felhasználóival a közösségi médiában, valamint meghallgassa fogyasztói véleményét termékeiről és receptjeiről. Az aktivitás az utolsó negyedévben is folytatódik készülve a sütési szezonra: az advent és a karácsony időszakára.
(BrandTrend)