Kategória: Aktuális.

A délutáni programok közt szerepel egy workshop Mányai Csabával; az emocionális vonalat
Hargitai Lilla Emberszabás c. szekciója, míg a kőkemény racionalitást a new business
rejtelmeibe bevezető Pető-Dickinson Andrea-féle szekció jelenti.

Az este főprogramja a Golden Brain díjátadója, amit a szokásos networkinges buli követ.
29-én a designról Simon Attila vezetésével olyan emberek fognak mesélni, mint Mikko
Kamarainen, a finn Provoke ügyvezetője, vagy a Davor Bruketa-Nikola Zinic páros, akik az egyik legtöbb (több mint 300) nemzetközi díjat nyert dél-kelet-európai ügynökség vezetői.

Mindeközben a marketingeseket érintő munkaerő-piaci, tudásbeli és nyelvhasználati kérdéseit feszegeti majd Szigeti Péter és Román Balázs.

A Magyar Reklámszövetség tagozatainak emóciót és rációt is érintő előadásait Mezriczky László MRSZ-elnök vezeti.

Ebéd után Valter Erik vezényel le egy délutánt a média égető kérdéseiről, meginterjúvolva
többek között Szalai Annamáriát, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nemrégiben
kinevezett elnökét.

A másik teremben Papp-Váry Árpád szekciójában a kkv szektor marketingszokásainak és -költéseinek eredünk a nyomába.

Azoknak, akik ekkorra már az agyuk bal felét nem szeretnék használni, és inkább csak
érzékeikre hagyatkoznának, Jókuti András kínál egy gasztrosznob gyorstalpaló playshopot.
Részletes program: www.reklamkonferencia.hu és www.facebook.com/Emoracio
(BrandTrend)