Kategória: Aktuális.

A kvíz-jellegű versenyre több mint háromszáz, teljes egészében helyes válasz érkezett, így ebben a szűk szegmensben egy sikeres akcióról beszélhetünk.

A havi 224.000 egyedi látogatóval rendelkező, egyik vezető online kismama magazin, a Babanet és társoldala, a Kölöknet klasszikus szakértői, tanácsadói, és gyermeknevelési tartalmakkal rendelkezik. Az oldalak filozófiája közel áll a Chello Media mindkét gyermekcsatornájához, hiszen az idősebbeket célzó Minimax, és a kisebbeknek szóló JimJam esetében is fontosnak tartja a családbarát, szocializációs és edukációs feladatokat is felvállaló műsorok sugárzását.

A nyereményjáték idén augusztusban a JimJam-en induló Pingu sorozatot támogatta, mely a most szeptemberben 65 éves Thomas és Barátai sorozattal együtt tökéletesen beleillik a csatorna és a vállalat stratégiájába.

Az együttműködés mind a Chello média mind a Babanet szerint rendkívül sikeres volt, és a JimJam csatorna kapcsán további együttműködést valószínűsítenek.
(BrandTrend)