Kategória: Aktuális.

A Vodafone, a McLaren Mercedes csapat elkötelezett támogatójaként 2007 óta azon dolgozik, hogy a vállalat kapcsolata a Forma-1-gyel a lehető legmagasabb szinten teljesedjen ki. A Forma-1-es versenysorozat rendkívüli népszerűségén keresztül több százmillió nézőhöz jut majd el a Pick logója és üzenete. A 2009-es Forma-1-es évad világszinten 520 millió nézőt tudhatott magáénak.

csanyi_beck_3

A Vodafone egy 2009-ben közzétett kutatás szerint 23,79 milliárd eurónak megfelelő márkaértékkel rendelkezik. A vállalat – szponzorációs tevékenysége túlmutat azon, hogy csupán nevét adja egy tevékenységhez. Az együttműködést minden egyes szinten úgy igyekszik megvalósítani, hogy az egyedi vállalati értékeket vegyítse a közös célokkal, ahogyan az a Pick esetében is történik. A Vodafone és a Pick kapcsolata példa a dinamikus multinacionális vállalat és a tradicionális hazai márka sikeres együttműködésére.

A 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján megjelenő Pick logó rendkívüli nyilvánosságot jelent az egyik leghíresebb magyar márkának. A fogyasztói igényeket maximálisan szem előtt tartó, minőségi termékeiről ismert márkát innovációval és nemzetközi viszonylatban is komoly megjelenési felülettel egészíti ki a Vodafone.

csanyi_beck_1

"A Vodafone a Vodafone McLaren Mercedes csapat névszponzora és "hivatalos mobilkommunikációs partnere". Ez a partneri viszony a Vodafone legfőbb globális szponzorációs szerepvállalása, amibe a Magyar Nagydíj idejére szeretnénk bevonni a Picket, ezzel is erősítve a hazai márkák értékét. Hiszünk abban, hogy a multinacionális nagyvállalatok és a hazai márkák közös erővel olyan sikereket képesek elérni, amelyek az ország hírnevét a minőséggel és az innovációval kötik össze, és amelynek remek iskolapéldája a Vodafone által kezdeményezett együttműködés." – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója.

"A Bonafarm Csoport és a Vodafone között most kialakuló partneri kapcsolat egyik látványos és a Pick számára érdekes és értékes lehetőséget teremtő epizódja az, hogy egy nagy hagyományokkal rendelkező magyar márka egy modern sportág adta reklámlehetőséggel élhet és így a Pick a Forma 1-en keresztül juthat el sok millió hazai és külföldi tévénézőhöz. A Bonafarm Csoportnak, mint a legnagyobb magyar vertikálisan integrált élelmiszergazdasági vállalatcsoportnak a célja az, hogy regionálisan is meghatározó gazdasági szereplővé váljon és ennek keretei között az általa előállított ízletes és egészséges élelmiszerek mind több külföldi fogyasztó asztalára eljussanak. Ennek a célnak az eléréséhez szükségesek az ehhez hasonló marketinglépések így örömmel éltünk a Vodafone által felkínált lehetőséggel. A Bonafam Cégcsoport márkái közül a Pick lett kiválasztva, mert a Pick termékek a nemzetközileg is legismertebb magyar élelmiszeripari márkatermékeknek számítanak." – mondta Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója.
(BrandTrend)