Kategória: Aktuális.

A site megújítása során kiemelt figyelmet kapott, hogy a fogyasztók 90 százaléka*(*Forrás: Kirakat.hu, Vásárlói kutatás, 2010. január) döntésük meghozatalakor nem a termék jellemzői alapján, hanem ellentétpárok összehasonlításával tájékozódik a vásárlás előtt.

A megújulást követően a Sanoma Budapest az ügyfélkapcsolatok bővítésére és az Olcsobbat.hu további fejlesztésére koncentrál, ennek keretében bővíti a stábját is.


"
Nagyon megtisztelő számomra a felkérés. Egy olyan időszak előtt vehetem át a két termék vezetését, amikor az e-kereskedelmi szektor dinamikus növekedése várható. A megfigyelhető tendenciák alapján a vásárlások előkészítésében az ár-összehasonlító oldalak erőteljes térnyerésére számítok." – jegyezte meg Lakatos Sándor.

A Kirakat és Olcsobbat.hu eddigi főszerkesztője, Rácz István az Árukereső regionális marketing igazgatójaként folytatja pályafutását.
(BrandTrend)