Kategória: Aktuális.

Gráf József Földművelődésügyi és vidékfejlesztési miniszter, látogatást tesz egy áruházban és találkozik a METRO Cash & Carry Németország vezérigazgatójával, Harald Fraszczak úrral.

A METRO koncepciója szerint jellegzetes élelmiszeripari termékeket mutatnak be, a figyelmet az egyedi élelmiszerexport-kínálatra és gasztronómiára irányítva, egy hosszabb 2010. január 14-24-ig tartó akció keretében. A hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül.

GruneWoche_Berlin

Hat berlini METRO áruházban rendeznek magyar heteket és mutatják be a magyar gasztronómiai kultúrát és élelmiszereket.

ungarn

– Kiemelt megjelenést biztosítanak a magyar termékeknek az áruházi kihelyezésekben
– A METRO éttermekben magyar ételkülönlegességeket lehet megkóstolni (pl. lecsót, palacsintát)
– Magyar zene teszi kellemesebbé az áruházi vásárlási élményt, a szórakoztató elemről pedig magyar néptánc együttesek bemutatója gondoskodik
– Jótékonysági akció keretében adományt juttatnak el a berlini Brunszvik óvoda számára
– Egy utazási irodával együttműködve magyarországi utazás kerül kisorsolásra
– A kreatív koncepcióban Magyarországot egy trikolórban füstölgő csípős paprika szimbolizálja, melyet a METRO is megjelentet minden kiadványában, mely a magyar heteket népszerűsíti.