Kategória: Aktuális.

A Ringier értékesíti a Blikk.hu, Nemzeti Sport Online, a Pink.hu és az Neon.hu oldalait. A csatlakozás eredményeképpen az így kibővült Ringier Online csoport 2010. január 5-én 451 ezer egyedi látogatót ért el.

A Népszabadság Online médiaügynökségek felé történő értékesítését pedig 2010-től az Adaptive Media Sales House végzi. A megbízás kiterjed a Népszabadság Online-hoz tartozó Nol.hu, NolBlog, NolTV, NolRandi és Hírmátrix oldalak felületeinek értékesítésére is.
 
A Nol.hu online kiadása 2008 októberében teljes körű strukturális és dizájnváltáson esett át.  A változás eredményeképpen a Nol.hu napi egyedi látogatóinak száma 37 ezerről egy év alatt 82 ezerre nőtt (forrás: Webaudit). 2009 tavaszán a kiadó elindította mátrixstruktúrájú hírkeresőjét, a Hírmátrix-ot, amely különleges vizualizációs formában, jelen időben, tematikus bontásban mutatja a legfontosabb híreket.
 
Az Adaptive Media Sales House portfólióban a Népszabadság Online mellett többek között olyan oldalak találhatók, mint a PORT.hu, a tv2.hu, a Vatera.hu, az MTV Networks Online és a Kreatív Online. Az Adaptive Media értékesíti a Microsoft és Vodafone Magyarországon elérhető hirdetési felületeit, például a népszerű Windows Live Messengert és a Vodafone Live-ot is.
(BrandTrend)