Kategória: Aktuális.

A kampány demonstrálni kívánja azt az erőt, értéket, amelyet a Rádió képvisel mind az előadóművészek, mind a hallgatók oldaláról. A kampány több felületen jelent meg, óriásposzteren, citylight plakáton, online felületeken és a sajtóban.

Az óriásplakát kreatívján a kampány üzenet mellett neves előadóművészek kézjegyükkel állnak ki a Rádió mellett. Aláírták az Edda, a Korál, a Republic, a Karthago, a KFT, a Hooligans, a Bikini előadóművészei, illetve Demjén Ferenc, Szikora Róbert, Charlie, Dobrády Ákos, Auth Csilla, Hevesi Tamás, Sipos Tamás és Sipos Péter.

A citylight és egyéb print felületeken a hallgatók sms és email elérhetőséget találnak, ahol kifejezhetik szimpátiájukat a Rádió mellett. Jelenleg már több mint 130.000 sms érkezett, a pontos számot folyamatosan nyomon lehet követni a Sláger Rádió honlapján. Az eseményen sok hazai nagy együttes fellép, de szerepet kapnak a Rádióhoz köthető egyéb közéleti személyiségek is. "

Ez a nap számunkra nem csak a Sláger Rádió napját fogja jelenteni, hanem "A kereskedelmi rádiózás" napját is." – jegyezte meg Heal Edina a Sláger Rádió vezérigazgatója.
A kampányt a Rádió ügynöksége, a HD Group készítette.
(BrandTrend)