Kategória: Aktuális.

Magyar korábban 9 évet töltött a Verlag Dashöfer Szakkiadónál, ahol kezdetben értékesítőként dolgozott, majd áttért az online marketing területére. 5 évig online marketing menedzserként többek között felelt a hirdetési és online értékesítési stratégia kialakításáért, a partnerkapcsolatok bővítéséért. E feladatait megtartva 2008 novemberétől a szerkesztőség munkáját is koordinálta, kapcsolatot tartott a kiadócsoport vezetőivel, valamint felelt az éves költségvetés hatékony felhasználásáért.
Hozzáértését a munka során összegyűjtött tapasztalatok mellett szakmai képzéseknek és workshopoknak köszönheti: 2007-ben a világ vezető internet marketinges szervezeténél, az eMarketing Assocciationnél CeM (Certified eMarketer) képesítést szerzett, s 2002-től rendszeresen részt vett  nemzetközi céges workshopokon, ahol az új, lokálisan alkalmazott internetes megoldásokat mutatták be egymásnak a csapat tagjai.

Szabadidejében zenél, gyerekkora óta játszik hangszereken, így hegedűn és gitáron, de az igazi szenvedélye a basszusgitár. Korábbi zenekarával több országos turnén is részt vett.
(BrandTrend)