Kategória: Aktuális.

"Igazi újdonság a magyar futballbajnokságot, az európai topligákat és a Bajnokok Ligáját kezelő élő eredménykövető rendszer, valamint a folyamatosan frissülő, fényképes csapat- és játékos portrékkal ellátott adatbank, mindkettő támaszt nyújt az olvasónak az események és eredmények naprakész követésében." – mondta el Sz. Nagy Tamás,  az NSO felelős szerkesztője, a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyettese.

Több meglepetéssel is találkozhat a sportbarát felhasználó az oldalon. Egyszerűbb navigáció, áttekinthetőbb tartalom, letisztultabb design és élő szolgáltatások – így lehetne összegezni a változásokat.

A számos újdonság mellett az NSO alapját jelentő modulok állandóak: a folyamatos sporthírszolgáltatás hajnaltól hajnalig, újságírói és sportolói blogok, szöveges tudósítások a legfontosabb meccsekről valamint elemző anyagok a sportvilág legérdekesebb történéseiről. Az NSO napi 120-130 anyagával az összes jelentős sporteseményt feldolgozza, amiket kommentálhatnak is a látogatók, ugyanakkor indíthatnak blogot vagy feltölthetnek sporttémájú videókat és képeket.

A megújulást egyhónapos kampány kíséri, print felületeken, saját és külső lapokban, online bannerek, vírusmarketing kampány és kereső marketing formájában.
A kampány szlogenje: Nemzetisport.hu – Házhoz viszi az izgalmakat!

A koncepció az új funkciók bemutatására épült: a kreatívon ugyanazt a férfit látjuk, többféle futballklub szurkolójaként. Az üzenet lényege, hogy többé nem kell döntenünk a meccsek között, hiszen az NSO segít abban, hogy az online felületen egyszerre kövessünk figyelemmel több, akár húsz-harminc meccset is. A kreatív koncepciót, a produkciót, az online média-, valamint víruskampányt a Neo Interactive ügynökség készítette. Az ügynökséget meghívásos pályázaton választotta ki a kiadó.
(BrandTrend)