A Soproni, a labdarúgó bajnokság névadója számára a szponzorációból adódóan a helyszíni megjelenési lehetőségek a promóció idején is rendelkezésre álltak (mez, forgótábla, reklámspot bejátszás, helyszíni értékesítés installációi). Az aktivitást a partnerek az Újpest FC-hez kötődő elemekkel, motiváló eszközökkel gazdagították (dedikált labda, VIP-jegyek).
A klub a Soproni kereskedelmi csapatát az újpesti szurkolók sörfogyasztási szokásairól, törzshelyeiről szóló információkkal is segítette.
A kizárólag az Újpest FC hazai mérkőzésein terjesztett stadionlapban megjelenő dupla oldalas Soproni-hirdetés a listában felsorolt helyeken kedvezményes vásárlást és számtalan nyerési lehetőséget kínált. A Lilák szurkolói a hirdetésekből vághatták ki a kedvezményre jogosító kupont, és a listán felsorolt egységekben válthatták be. A vásárlók a sörvásárlás helyszínén sorsjegyet húzhattak. Többek között dedikált labdákat, illetve a csapat bajnoki mérkőzéseire szóló VIP-jegyeket lehetett nyerni.
(BrandTrend)