Kategória: Aktuális.

"A Vodafone magyarországi jelenléte egyértelmű siker, és nem csupán számunkra az, hanem minden magyar mobiltelefonos ügyfélnek – több mint tíz millióan vannak-, hiszen mind globális, mind pedig helyi szinten az ügyfeleket helyeztük a középpontba: magasabb technikai színvonalat, egyszerűbb és több hozzáadott értéket képviselő szolgáltatást, illetve a legújabb innovációkat kínálva nekik. Egy számomra kedves vízilabdás hasonlattal élve: az első negyed után elégedett vagyok a csapat teljesítményével." – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

A Vodafone jelenleg öt kontinens 27 országában van jelen és további 40 partnerhálózattal rendelkezik, 315 millió ügyfélnek szolgáltat szerte a világon. A Vodafone Csoport 10 évvel ezelőtt a régióban Magyarországon kezdte a terjeszkedést, csak utána következtek a térség más országai.

"Ma Magyarországon konszenzus van abban, hogy az internet terjesztése kulcskérdés. Nem kell sok ahhoz, hogy abban is konszenzus alakuljon ki, hogy ez a mobil megoldásokkal érhető el leggyorsabban, leghatékonyabban és ezért legolcsóbban." – jelentette ki dr. Beck György vezérigazgató, majd hozzátette: "Véleményem szerint a mobil internet óriási lehetőségeket rejt az ország számára, hiszen az új innovációk révén elérhetővé teszi az internetet a kisebb településeken és a ritkábban lakott terülteken is. Evvel fontos eszköze a digitális írástudatlanság felszámolásának és az informatikai felzárkózásnak."

Az idei év a fejlesztések éve a Vodafone-nál. A hálózat folyamatos modernizálása kiemelt cél, illetve a negyedik generációs LTE technológiára kész hálózat tesztelése is folyik már. A vállalat idén 500 millió forint beruházással létrehozta a miskolci, 300 főt foglalkoztató ügyfélszolgálati központját, és fejleszti a fővárosban lévő globális pénzügyi központját is. Mindezek hatására a társaság jelenlegi 1.400 fős alkalmazotti létszáma az év végére várhatóan megközelíti a 2 ezer főt.

"A lefújásig sok van még hátra, de a mobil szolgáltatók versenyében is igaz, ami a vízilabdában is alapszabálynak számít: a felkészülés során dől el a küzdelem. A Vodafone Magyarország felkészült a következő évtizedekre a magyar piacon." – mondta dr. Beck György.
(BrandTrend)