Kategória: Aktuális.

"Az eddigi arculatunk kialakításában egy kanadai cég működött közre, szakmai hozzáértésüknek köszönhetően az induláskor olyan megoldásokat tudtunk alkalmazni, amelyek nagyon frissek és korszerűek voltak hazánkban a 90-es évek végén. Az internet köré csoportosuló szolgáltatások azonban olyan ütemben fejlődnek Magyarországon is, hogy mostanra a 10 évvel ezelőtti megoldások kicsit megkoptak" – magyarázta a megújulás hátterét Trentin Tamás, a Hírek Média egyik ügyvezetője. "Az induláskor cégünkre jellemző lendület – az első években folyamatosan új szolgáltatásokat vezettünk be a piacra – is némileg megtorpant. 2009 azonban a megújulásról szól nálunk: a hirekmedia.hu mellett az elmúlt hónapokban a Depo.hu és a Jobinfo.hu oldalainkat is teljesen átalakítottuk. Az új logó, a zöldes színvilág és a dizájn a fiatalosságot, innovativitást és dinamizmust fejezi ki."

Az arculatváltást a vállalat tevékenységében bekövetkezett hangsúlyeltolódás is indokolta. Míg a vállalat indulásakor a hírszolgáltatás szerepe volt jelentősebb – a portfólió első tagja a Terminal.hu informatikai portál volt -, addig az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az online média és marketing szolgáltatások. "Ezt az eltolódást a logó változása is kifejezi: míg a korábbi logónkban csak a hírek szó jelent meg, és képileg is a hírgyártást fejezte ki, addig a formailag is átalakított logóba bekerült a média szó is." – emelte ki Nagy Attila, a Hírek Média másik ügyvezetője. 
 
A Hírek Média új honlapja nemcsak letisztultabb és frissebb lett, de számos új funkcióval is bővült. "Fontosnak tartottuk, hogy a portfóliónkba tartozó minőségi szolgáltatások mögött egy olyan vállalati honlap álljon, amelyen a legújabb megoldásokat alkalmazzuk." – magyarázza Trentin Tamás, a Hírek Média ügyvezetője.

hirek_media_web

Az ügyfélkapu például központi belépést biztosít a Hírek Média portfóliójába tartozó szolgáltatások adminisztrációs felületeire. Újdonság a helpdesk is, melynek segítségével az online média és marketing világában kevésbé jártas látogatók egy rövid kérdőív kitöltése után testre szabott javaslatot kaphatnak üzleti tevékenységük sikeresebbé tételéhez. Elsősorban a sajtó munkatársai számára fontos, hogy a honlapon keresztül a Hírek Média RSS feedjére is fel lehet iratkozni.
Az új honlap fejlesztése, valamint az arculatfrissítés is házon belül, a médiacég saját szakembereinek közreműködésével zajlott le.
(BrandTrend)