Kategória: Aktuális.

A portálon megtekinthető majd a 25 döntős versenyző saját oldala, felkerülnek a versennyel kapcsolatos információk és kulisszatitkok, valamint fotó- és videógaléria várja majd az érdeklődőket.

Az oldalak designját a Mimóza Kommunikáció készíti, míg a fejlesztési munkákat a Digital Natives végzi. Az ügynökség sms-szavazási rendszert és élő online közvetítési alkalmazást is integrál az oldalba.

"A Miss Plastic Hungary-n plasztikázott hölgyek mutatják meg a világnak, hogy a szépészeti beavatkozás nem ördögtől való, hogy lehet természetes és gusztusos, és hogy a tökéletes szépség lehet még tökéletesebb is" – mondta Bódis Réka, a verseny pr-tanácsadója, aki hozzátette: a versenyzőknek tökéletes testi-lelki harmóniát is kell sugározniuk.

A klasszikus szépségversenyektől koncepciójában és lebonyolításában eltérő versenyen azok a 18-30 év közötti, valamint "dáma" kategóriában 30 év feletti hölgyek indulhatnak, akik testén plasztikai sebészek végeztek már szépészeti beavatkozásokat. A 25 döntőbe jutott versenyzőből a felkért szakmai zsűri – Medveczky Ilona, Szily Nóra, Szipál Márton, Benes Anita, Hajas László – választja majd ki a győztest, de sms-szavazataikat az internetezők is elküldhetik.

A Miss Plastic Hungary szépségkirálynője egy lakást nyer, míg a második és harmadik helyezettek autóval és luxusutazással térhetnek haza. Az első három helyezett hölgy plasztikai sebésze is díjazásban részesül.
(BrandTrend)