Kategória: Aktuális.

Az általuk irányított kreatív team a médiavállalat számos termékfejlesztési projektjében részt vett, emellett az Axel Springer online divízióját átfogó piaci elemzésekkel, ötletmenedzsmenttel és szakmai továbbképzésekkel segítette. A csapat 2009 júniusától új formában, az OANDER Media Kft. keretein belül folytatja tovább működését a két ügyvezető, Ocskay László és Radó Mátyás vezetésével.

Az OANDER Media tanácsadói üzletága főleg komplex webfejlesztésekhez kapcsolódó termékkoncepciók, piaci elemzések, illetve részletes terméktervek megalkotására és kivitelezésének irányítására specializálódott. A cég célcsoportját jelentős részben olyan vállalatok alkotják, amelyek már jelentős és tartós múltra visszatekintő jelenlétet tudhatnak maguk mögött a média valamely területén, és piacukat online felületeken kívánják tovább fejleszteni, de tanácsadói szolgáltatásokat nyújt a vállalati kommunikációhoz kapcsolódó internetes fejlesztésekhez, és ezek komplex kommunikációs feladataihoz is.

Ocskay László és Radó Mátyás véleménye szerint az új vállalkozás hiánypótló a hazai piacon. "A média és a hirdetési piac egyaránt rendkívüli változáson megy keresztül, és úgy gondoljuk, hogy ebben a környezetben egy frissen alakult, fiatalokból álló és rugalmas szakmai gárda könnyebben megtalálja a helyét, mint számos, a pozíciójuk újragondolására kényszerülő piaci szereplő. Tanácsadó üzletágunk annyiban nyújt újdonságot, hogy valódi hidat képez a megrendelők és a fejlesztők között, akik jellemzően nem beszélik egymás nyelvét. Azokat az ügyfeleinket, akik megtisztelnek minket a bizalmukkal – legyenek akár hirdetők, kommunikálni kívánó vállalkozások vagy médiumok – közelebb visszük az újmédia világához, megismertetjük az online világban rejlő újdonságokkal és ötleteinkkel." – összegezte gondolatait a két ügyvezető.

A tanácsadó céghez kapcsolódóan szintén 2009 júliusától kezdi meg működését a direct sales piac új szereplőjeként az OANDER Sales House is. Az OANDER Media kft. 2009 folyamán több saját vertikális online médiatermék piacra vezetését tervezi. 
(BrandTrend)