Kategória: Aktuális.

A díjmentes regisztrációt követően minden hónapban a fizetés esedékességekor az ügyfél a Díjbeszedő Zrt.-től egy közműszámla kiegyenlítésére vonatkozó MobilFizetési üzenetet kap a telefonjára. Az üzenet tartalmazza a Díjbeszedő Zrt. nevét, a fizetendő összeget (a közmű számla ellenértékét), az előfizető Díjbeszedőnél nyilvántartott ügyfél azonosítóját, az ügyfél által a regisztrációkor megadott, a számlához tartozó becenevet, valamint a MobilFizetés üzenet érvényességi idejét, ami egyben a fizetési határidőt is jelenti. A számla kiegyenlítése a MobilFizetésben megszokott módon az mSzámla kiválasztásával és a hozzá tartozó mKód megadásával történik. A MobilFizetés Beszedéssel bonyolított befizetések megjelennek a szolgáltatáshoz kapcsolódó havi bankszámlakivonaton, így a befizetés ténye utólag is igazolható.

A MobilFizetés Beszedés szolgáltatásra minden közmű esetén külön regisztráció szükséges, amit az ügyfél az FHB [email protected], TeleBankban vagy az FHB bankfiókjaiban, illetve a Díjbeszedő Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban tehet meg.

A MobilFizetés szolgáltatás mindenkori banki díjszabásáról az FHB Bank vonatkozó hirdetménye ad tájékoztatást. A szolgáltatás használata során küldött SMS-ek díja 20 Ft/SMS. További információk a 06 40 200 115-ös telefonszámon hívható MobilFizetés ügyfélszolgálaton, valamint a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el (T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Pannon: 1220).

A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.
(BrandTrend)