Kategória: Aktuális.

Nemcsak szakmabeliektől hallhatunk azonban róla, hanem pl. Bálint Andrástól, a Radnóti Színház igazgatójától, vagy Pléh Csaba pszichológustól is. Sőt, az ADCH meghívására az inspirációról alkotott nézetei kifejtéséhez a konferenciára érkezik Franco Moretti, a Leo Burnett Milano vezető kreatív igazgatója, az ADC*Europe elnöke is.

De nem ő lesz az egyetlen külföldi sztárelőadó: szintén az ADCH vendége lesz Michael
Konrad, a Berlin Ad School elnöke, az IAB Hungary pedig Trevor Johnsont, a Facebook
üzletfejlesztési igazgatóját látja vendégül a digitális marketingről szóló szekcióban. A
gazdasági helyzet inspiráló vagy kevésbé inspiráló mivoltjáról pedig olyan szakértőktől
hallhatunk majd, mint Király Júlia, a Magyar Nemzeti bank alelnöke.

Lesz idén is ügynökségi szekció – ezúttal az őszinteségről, Aczél László vezetésével, Szigeti
Péter irányítása alatt pedig a márkát és annak vélt, illetve valós tulajdonosait vizsgálhatjuk
meg.

Nagy Bálint, az MRSZ elnöke szerint: "az inspiráció szép emlékű szó, szakmánk puha
kategóriája. Valamikor a reklámvilág legfontosabb eleme volt, ahogy a kreativitás is. Aztán
fontosságban lehagyta a médiaterv, a GRP, az integráció, a ROI és sok más hasonló
"kemény elem. ők úgy tűnik maradnak, s erősödnek, de ahhoz, hogy a kommunikációs
szakma megőrizze egészséges egyensúlyát, újra meg kell idézni a múzsát, kívánni a csókját.
Egyébként mesterséges megtermékenyítés az egész. Ami hasznos lehet, de élvezetes nem."

Macher Szabolcs, a konferencia szakmai programigazgatója hozzátette: "Inspiráció nélkül
nem jöhet létre új érték, nincs kreativitás, nincs megújulás. Inspiráció nélkül nincs alkotás.
A hazai reklámszakmának inspirációra van szüksége, hogy sikeresen megküzdjön a
gazdasági válság és saját belső strukturális problémái által támasztott kihívásokkal."

A konferencia időpontja 2009. szeptember 22-23., helyszíne a hagyományokhoz hűen
Eger.
Részletek és jelentkezés:
www.reklamkonferencia.hu
(BrandTrend)