Kategória: Aktuális.

Az Infiniti célja Magyarországon is a legmagasabb fogyasztói igények kielégítése, a márka hírnevéhez hűen a lehető legjobb minőségi szolgáltatások biztosításával. Az Infiniti "Total Ownership Experience" – "Az egyéniség jutalma" annyit jelent, hogy azok az luxusautó-tulajdonosok, akik az Infinitit választják, páratlan élményt élhetnek át, attól a pillanattól kezdve, hogy belépnek az Infiniti szalon ajtaján egészen az autó vezetésének szabadságáig. Az Infiniti márka a valódi indivídumok márkája, a különleges megoldásokat kereső vezetőké, akiknek a teljesség és a tökéletesség élményét nyújtja. Az autók száz százalékban Japánban készülnek, és csak megrendelésre gyártják őket.

Az Infiniti csak megrendelésre készít autókat, raktárkészletet egyáltalán nem tart.

Gablini_gabor_Iview

"Az Infiniti célja az első évben egy stabil márkaismertség és imázs kialakítása, az eladási számok csak másodlagos fontosságúak." – mondta a megnyitón Gablini Gábor, a Gablini Cégcsoport tulajdonosa.

Az Infiniti Europe 75 szalon megnyitását tűzte ki célul 2010-ig a gazdasági válság alakulásának függvényében. Az európai modellek, mint az Infiniti FX37, FX50S, EX37, a G37 vagy a G37 Coupé nagymértékben különböznek amerikai társaiktól főleg a szigorúbb Európai Uniós normák miatt. Az Infiniti autókat a stílus a dinamikus teljesítmény és a teljes körű tulajdonlási élmény (TOE) emeli ki a luxusautók közül. Az Infiniti az áltagosnál magasabb alapfelszereltséggel rendelkezik, mint például egy BOSE prémium hangrendszerrel és 7 sebességes automataváltóval (FX és EX modellek).

Az Infiniti nem csak autóiban teremti meg a luxust, hanem szalonjait is egyedi módon alakítja ki. Az Infiniti szalonokat "Infiniti Galériának" nevezik világszerte, különleges belsőépítészeti megoldásai, speciális design elemei, illetve a kiállított, rendkívül értékes modern festmények együttese miatt. Ez Magyarországon sincsen másként itt is az IREDI (Infiniti Retail Environment Design Initiative) koncepciót alkalmazták a szalon kialakításánál. Az IREDI lényege, hogy a kiszolgálásban olyan élményt nyújt a belépőknek, mint az exkluzív boutique hotelek, míg designban inkább a luxus ruházati üzletek hangulatát adja vissza. Az inspirációt a szalonok kialakításához Japán híres, Omotesando sugárútja adta, ahol a luxusmárkák koncentrációja a világon a legnagyobb.

EX37_Infiniti

Az Infiniti filozófiája szerint a luxus és az ügyfélközpontú kiszolgálás már a szalonban megtett első lépéstől megkezdődik és az autó teljes élettartalmán át tart.

Infiniti_Magyarorszag_szalon

A szalon könnyen megközelíthető helyen a Budapest 13. kerületében a Váci út 45 szám alatt található kialakításában a modern építészet jegyeit hordozza magán. Nemcsak a márka, de a szalon is ötvözi magában az európai luxust és a Japán szolgáltatási minőséget.

Minden Infiniti szalonban megtalálható az I-view rendszer, amely lehetővé teszi, hogy egy érintőképernyő segítségével összeállíthassuk saját, egyedi Infinitinket, kezdve a fényezéstől, a kerék típusán át, az autó belső kialakításáig. A változások pedig azonnal láthatóak lesznek a vásárló számára a nagy képernyőn, bemutatva az autót 3D-ben. 

Az Infinitiről
Az Infiniti Japánból származik. A Nissan csoport részeként 1989-ben kezdődött meg az Infiniti márka gyártása és forgalmazása az Egyesült Államokban. Jelenleg tizenöt országban több mint 230 kereskedő értékesít Infiniti-t. A márka európai központja Genf mellett található. Az elmúlt 20 év alatt az Infiniti fokozatos növekedése során kialakultak a márkára jellemző egyedi sajátosságok. Ez az a bizonyos "modern japán luxus", amely megtalálható minden Infiniti gépkocsiban.
"Most úgy érezzük, hogy eljött az ideje annak, hogy megmérettessük ezeket a jellemzőket a világ legigényesebb autópiacán, és az európai vezetők elvárásaihoz hangoljuk mindazt, amit az Infiniti kínál."

www.infiniti.hu 
www.infinitipress.eu
(BrandTrend)