Kategória: Aktuális.

A tengeren túlon körülbelül 200 millió dolláros, Európában 400 millió dolláros, az ázsiai térségben pedig 600 millió dolláros bevétel növekedést lehet prognosztizálni.

Az európai piac szereplőit az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) fogja közös szervezetbe.

Az Európai Unióval folyó, az ágazati (ön)szabályozási egyeztetéseken és képviseleten túl az ESA a sikeres példák bemutatásának is teret ad.

Idén ismét 5 kategóriában – B2B, B2C, B2E, a helyi közösségeket megszólító szponzoráció, valamint a Nemzetközi Díj – hirdette meg az "Európai Szponzorációs Díj" versenyét.

Az egyetlen pán-európai szponzorációs szakmai versenyre a sport, a kultúra, szórakoztatás, média és a CSR területéről a szponzor, jogtulajdonos és az ügynökség egyaránt beadhatja a nevezését.

A pályázó kampányokat az európai szervezetekből felkért szakemberek bírálják el. A győzteseket az ESA londoni kétnapos éves konferenciájának keretében megrendezett ünnepélyes díjátadón lehet megismerni.

Karen Earl, az ESA elnöke hangsúlyozta, hogy "az ESA Európai Szponzorációs Díjak a legjobb, legsikeresebb gyakorlatot mutatják be, és a díjátadás az ágazat éves programsorozatának egyik kiemelt és fontos eseménye. Lehetővé teszi az elmúlt év kemény munkájának és sikerének az elismerését. Megismerteti és megünnepli az Európa bármely sarkában született és megvalósított kiváló szponzorációs programokat."

A jelentkezéssel kapcsolatos részletek a www.sponsorship.org/awards.asp. honlapon.

Az Európai Szponzorációs Szövetség tagja és magyarországi képviselője a Business Group Kft
(BrandTrend)