Kategória: Aktuális.

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség rendkívül fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, a fiatalok támogatását, és szeretnének meghatározó szerepet vállalni a képzésükben, ezért próbálták megfertőzni őket a reklámszakma iránti elhivatottsággal és lelkesedéssel ezen az egyedülálló szakmai fórumon.

A háromnapos intenzív rendezvénysorozaton több mint 300 diák vett részt, 44 workshop-on és 19 előadáson. Partizánkodtak a reklámok dzsungelében, végignézték a nemek harcát a kommunikációban és persze felelős alkoholmarketinggel indult az esti buli.

brandcamp715

A három nap alatt olyan izgalmas kérdéseket feszegettek, mint a web 2-es platformok, a márkára hangolás művészete illatokkal és zenékkel, a lázba hozó kommunikációs kampányok sikerének titka vagy éppen a CSR üzleti modellek életképessége.

brandcamp_982

Marketinges gondolkodásmóddal fertőzte a fiatalokat a djuice, a Bayer, a Coca-Cola, a Procter&Gamble, a Kozel, a Chio Magyarország, a MOL, a Triumph, az LG, a Danubius Rádió, a Google, az iwiw, a British American Tobacco és a Zwack is. De bepillantást nyerhettek az ügynökségi szemléletbe is az Extreme Rendezvényügynökség, a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség, a Neo Interactive, a Sonda Ipsos, a McCan Ericsson, az Est Media Group, vagy akár a Mood Media segítségével.

brandcamp_946

Emellett olyan reklámszakmai guruk előadásait hallgathatták meg a diákok, mint Sas István (reklámfilm rendező), Fabricius Gábor (Republic Group), Böhm György (rendező, dramaturg), Herendi Gábor (SKYFILM), Hrutka Róbert (reklámzene szerző), Azurák Csaba és Szalay Ádám (TV2 Akadémia), Réz András (Werk Akadémia), Peresztegi Zoltán (Google Magyarország), Soós Gergely (Neo Ineractive), Fazekas Ildikó (ÖRT), Sárközy Ildikó (MMSZ MATAK Marketing Tanácsadók Klubja), Borsos Sándor (Ifjú Penge, Reklámzabálók), vagy éppen Radnai Péter (Playboy).

Az álláskeresésben, önéletrajz írásban és interjúra való felkészülésben a BAT Hungary HR sátrában kaptak iránymutatást az érdeklődők.

A rengeteg szakmai program után a fiatalok és a szakemberek együtt pörögtek a hajnalig tartó bulikon, "netwörkingeltek", és kötetlen formában folytathattak mély beszélgetéseket a szakmáról.

brandcamp114

A Brand Camp-en került sor a Traffic Awards kreatív pályázat hivatalos díjátadó gálájára is, ahol a három kategória nyertesei átvehették az okleveleket. A szervezők ezúton is gratulálnak a nyerteseknek:
"Női célcsoport a sörpiacon – termékbevezetés" kategória: Koós Beatrix és Torma Nikoletta
"Hibrid autók – direkt megközelítés" kategória: Baracskai Nóra, Pankász Adrienn és Sabján Katalin
"Brand Camp – márkatábor gerilla szemmel" kategória: Galler Viktória és Tar Emese.

Hamarosan: Brand Camp 2010!
(BrandTrend)