Kategória: Aktuális.

Egységes vizuális és tartalmi arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott megjelenéssel valósítják meg a médiakonvergenciát.

2009-ben két csatorna indítását tervezi a vállalat, amelyek közül az egyik az időjárás, a klímaváltozás, a természet és az ember mindennapi kapcsolatának tematikája, a másik pedig az egészség, az egészséges életmód köré szerveződik. Az új multiplatformos szolgáltatások televíziócsatornái digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhetőek lesznek.

Az Origo és a Magyar Telekom Csoport számára egyaránt stratégiai jelentőségű lépés a kezdeményezők meggyőződése szerint az első nagyszabású kísérlet a jövő multiplatformos médiájának lehetséges üzleti modelljét és felhasználói élményét tekintve.

A szolgáltatások és a bevezetés további részleteiről a Magyar Telekom és az Origo a későbbiekben ad tájékoztatást.
(BrandTrend)