A versenyre szociális, környezetvédelmi és emberi jogi témájú kampányokkal lehetett nevezni.
Az alkotásokat az Európai Parlament képviselőiből, médiaszakemberekből, elismert ügynökségi vezetőkből és megbízókból alló zsűri bírálta el. A nyertes alkotásokat a 2009. szeptember végi Euro EFFIE díjátadó gálán mutatják be.
A Care Awards idei győztes kampányai a kövektezők:
1 kategória: Non-profit Szervezetek és Kormányon kívüli Testületek:
"A dolgozók nem eszközök" – ügyfél: 11.11.11, ügynökség: VVL/BBDO Belgium, Care Award díj
2 kategória: Kormányzati Testületek és Kapcsolódó Szervezetek:
"Fogyatékkal élők társadalmi elfogadtatása" – ügyfél: Miniszterelnöki Hivatal Magyarország, ügynökség: ACG.HEY & Grey Worldwide Budapest, Care Award díj
"KARL" – ügynökség: Lowe Stratéus Párizs, ügyfél: Direction de la Sécurité et de la Circulation Routière, különdíj
3 kategória: Helyi és Regionális Hatóságok.
"180" – ügyfél: Európai Szociális Alap, ügynökség: Dubois meets Fugger, Antwerpen, Care Award díj
4 kategória: Közszolgálati & Magánszektorbeli Vállalkozások
"A biztonsági öv-reklámok hosszútávú hatása" – ügyfél: Környezetvédelmi Minisztérium, Észak Írország & Útbiztonsági Hatóság, Ír Köztársaság, ügynökség: Lyle Bailie International, Írország.
A győztes kampányokat itt lehet megtekinteni: www.eaca.be/care_awards.asp
(BrandTrend)