Kategória: Aktuális.

Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen foglalkoznak az 50 feletti generáció fogyasztási jellemzőivel, különös tekintettel a pénzügyi és gazdasági krízisre. Körüljárják a kérdést, valóban felesleges-e nekik szóló reklámokat készíteni, mondván: megváltoztathatatlan preferenciákkal rendelkeznek. Megvizsgálják, hogy a nemzetközi trendek miként jelentkeznek Magyarországon, s bemutatják azokat a sikeres kezdeményezéseket is, amelyek észrevették az 50 korosztályban rejlő erőt és energiát.

A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Popper Péter (pszichológus), Kozák Ákos (GfK Hungária), Sas István (reklámpszichológus), Nemes Juli (kreatív szakember), Novák Péter (kirowski), Kovács Katalin (Café PR) és Varga Renáta (DDB) fejtik ki véleményüket az ezüstrókák újrafelfedezéséről, fogyasztói szókásairól, az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről, továbbá internet-használati szokásaikról.

A konferencia ad otthont az MFP kedvenc 50 kampánya – 2008 című elismerés átadásának, mely először idén talál gazdára. A Magyar Fogyasztó Platform által a Superbrands és a Business Superbrands státuszt 2008-ban elnyerő vállalatok számára kiírt pályázat célja, hogy bemutassa a múlt évben az 50 célcsoport egésze, vagy egy része számára készített kommunikációs kampányokat. A versenyben csak a magyarországi viszonyokra adaptált, vagy azokra tervezett munkákat lehet nevezni.

A szakmai zsűri tagjai:
Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform elnöke
Nemes Juli, kreatív szakember
Sas István, reklámpszichológus
Simon Bernadett, a B&P BrandAktív ügyvezető igazgatója
Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója

Az eseményen szót kap maga a célcsoport is. A szervező MFP és az Öreg a nénikéd! webmagazin képviselői március 12-én és 19-én (15 órától) a Klub Rádió Nívó című műsorában élő adásában beszélgetnek az ezüstrókákkal, érzéseikről, vágyaikról, gondolataikról. Az elhangzottak alapján, a levonható következtetések bemutatására az MF 50 II. konferencián kerül sor egy rövid hangképes előadásban.
(BrandTrend)