Kategória: Aktuális.

A Hegyalja Fesztivált idén nyáron tizedik alkalommal rendezik meg, a világörökség részeként jegyzett, lenyűgöző szépségű Tokaj határában. A fesztivál a régió legjelentősebb zenei eseményéből az elmúlt években Magyarország meghatározó nyári fesztiváljává nőtte ki magát: szervezői nem csak élvonalbeli előadókat hívnak meg évről-évre, de a fesztivál környezettudatos gyökereit sem hagyják feledésbe merülni.

Próbakő Kommunikáció nyerte a tizedik Hegyalja fesztivál tavasszal induló pr-kampányának tervezésével és lebonyolításával kapcsolatos tendert. A vetélytársak között hazai és multinacionális pályázók is voltak. Az ügynökség felvette a ritmust és a kreatív ötletek mellett a részletes célcsoportanalizissel emelkedett ki a tenderen résztvevő négy másik PR ügynökség közül.

Érteni kell a zenét, érteni kell a fesztivállátogatókat és a zenei fesztiválokat is – a Próbakő Kommunikáció munkatársai némi alappal indultak a megmérettetésen: évekkel korábban már dolgoztak együtt a Hegyalja Fesztivál szervezőivel, akkor egy célcsoport-kutatáson alapuló márkázási tanulmány lett a közös munka gyümölcse.
Az ügynökség munkatársai szöveg- és üzenetdarabkákból, ruhákból, zenékből, élményekből dolgoztak és dolgoznak majd együtt a Hegyalja Fesztivál szervezőivel, tavasztól kezdve. A hagyományos sajtókapcsolati munkán túl, egyes célcsoportok újszerű elérése is feladata lesz a Próbakőnek.
(BrandTrend)