Kategória: Aktuális.

"Az alapvetően városlakóknak, metropolitáknak szóló kampányunkban a Metropol-t hangsúlyosan úgy kívánjuk pozícionálni, mint a városlakók ingyenes és színvonalas hírforrását" – mondta el Rubos Krisztina, a Metropol marketingigazgatója.

metropol_kreativ_02

"Fontos, hogy a gazdasági világválság idején is adjunk alternatívát a napilap olvasóknak, az ingyenesség pedig ebben az időszakban igazán hangsúlyossá válhat. A Metropol állandóan újít, előre tekint, modern gondolkodásával és kreatív megoldásaival pedig folyamatosan keresi a kitörési pontokat és ebben nagy segítségünkre van a nemzetközi hátterünkben rejlő tapasztalat is" – mondta Rubos Krisztina.

A Metropol március végéig tartó országos ATL kampányának részeként megtalálhatjuk többek közt a különböző kereskedelmi és közszolgálati televíziókat, rádió-, sajtó és egyéb közterületi reklámeszközöket is.
(BrandTrend)