Kategória: Aktuális.

Ez komoly nyomást gyakorol a cégvezetőkre és a vezető beosztású menedzserekre, holott megfelelő eszközökkel növelhető a hatékonyság és az eredményesség, illetve csökkenthetőek a költségek akár létszámleépítések nélkül is.

A válság kirobbanása óta a politikai és gazdasági vezetők új törvényekkel, irányítási technikákkal és kormányzati előírásokkal próbálják megzabolázni a kedvezőtlen nemzetközi folyamatokat. A gazdasági döntéshozóknak minden korábbinál több információra van szükségük, és a megváltozott feltételek miatt különösen igaz, hogy intuíciók helyett kizárólag a tényadatokra szabad támaszkodniuk. A teljesítménymenedzsment ehhez biztosít számukra eszközrendszert, alkalmazása eredményeként nő a hatékonyság és csökkennek a költségek. A vállalatok ez utóbbinak különösen nagy jelentőséget tulajdonítanak napjainkban, nem véletlen tehát, hogy a teljesítménymenedzsment eszközök iránti érdeklődés számottevően nőtt az elmúlt hónapokban. 

Cokins
Gary Cokins

"Mára nem a technológia, hanem a gondolkodásmód az egyedüli korlátja a jó teljesítménymenedzsmentnek." – nyilatkozta Gary Cokins, a SAS teljesítménymenedzsment megoldásokért felelős vezetője, majd hozzátette: "A vállalati teljesítménymenedzsment ma már sokkal inkább egy emberi tényező, mint egy technológiai alkalmazás,  ugyanakkor a szoftverek komoly szerepet játszanak az eredmények elérésében."

A teljesítménymenedzsment újdonsült népszerűsége ellenére nem válságkezelési eszköz: egyformán hasznos a növekedés, a prosperitás, a hanyatlás és a fellendülés természetes gazdasági ciklusának bármely szakaszában. Alapvető előnye, hogy képes döntéstámogató információvá alakítani a tranzakciós feladatokat. Biztosítja a vezetők és a dolgozók számára a gyorsabb reagáláshoz és a magasabb pénzügyi érték megteremtéséhez szükséges módszereket, eszközöket, technológiákat, információkat és elemzéseket.
A nemrégiben a legjobb stratégiai teljesítménymenedzsment eszköznek megválasztott SAS alkalmazás  a nem pénzügyi illetve immateriális kockázatok kezelésére is alkalmassá teszi a szervezeteket, miközben végigvezeti a vállalatot a stratégiai célok elérésének útján.
(BrandTrend)