Halász Gyula részt vett többek között Unilever, Raiffeisen Bank, Kraft Foods, Mazda, Union Biztosító, Figyelő, Brau Union márkák kommunikációjában, amelyek eredményeként számos hazai és külföldi díjat tudhat magáénak.
"Ha két évvel ezelőtt megkérdeztek volna, hogy szeretnék-e mégegyszer egy ügynökségen dolgozni, kategórikusan azt feleltem volna, hogy nem. Most is ezt mondanám. De egy olyan közegben, ahol az ötlet a legfontosabb és nem az a kérdés, hogy miért nem lehet azt megvalósítani, hanem az, hogy hol és hogyan lehet az a legjobb, nos, a válaszom egyértelműen igen. Ha olyan emberekkel dolgozhatok együtt, akikkel egyformán gondolkodunk a szakmáról és a jövőről az már majdnem több, mint ideális. És innentől kezdve teljesen mindegy, hogy minek hívjuk az adott szervezetet. A produktum a lényeg." – vélekedik Halász Gyula a változásról.
A közös munka már korábban elkezdődött, jelenlegi felelőssége kiterjed a teljes divizíó munkájának újraszervezésére, irányítására és koordinálására, amely egyrészt a különböző részlegek ügyfeleinek nyújt kreatív támogatást, másrészt önnáló ügyfeleket kezel (Magyar Posta, NOKIA, Magyar Turizmus Zrt.).
"Gyulával már tavaly szeptember óta dolgozunk együtt és ez az eredményes vadházasság vezetett minket a felismeréshez, és a közös döntéshez. Most érkezett el az idő, amely megkívánja, hogy az ügynökségünkön belül zajló kreatív munka sokkal szervezettebb és koordináltabb legyen." – tette hozzá Urbán Zsolt HD Group ügyvezetője.
(BrandTrend)