Kategória: Aktuális.

Halász Gyula részt vett többek között Unilever, Raiffeisen Bank, Kraft Foods, Mazda, Union Biztosító, Figyelő, Brau Union márkák kommunikációjában, amelyek eredményeként számos hazai és külföldi díjat tudhat magáénak.

Halasz_Gyula_HD_Group

"Ha két évvel ezelőtt megkérdeztek volna, hogy szeretnék-e mégegyszer egy ügynökségen dolgozni, kategórikusan azt feleltem volna, hogy nem. Most is ezt mondanám. De egy olyan közegben, ahol az ötlet a legfontosabb és nem az a kérdés, hogy miért nem lehet azt megvalósítani, hanem az, hogy hol és hogyan lehet az a legjobb, nos, a válaszom egyértelműen igen. Ha olyan emberekkel  dolgozhatok együtt, akikkel egyformán gondolkodunk a szakmáról és a jövőről az már majdnem több, mint ideális.  És innentől kezdve teljesen mindegy, hogy minek hívjuk az adott szervezetet. A produktum a lényeg." – vélekedik Halász Gyula a változásról.

A közös munka már korábban elkezdődött,  jelenlegi felelőssége kiterjed  a teljes divizíó munkájának újraszervezésére,  irányítására és koordinálására, amely egyrészt a különböző részlegek ügyfeleinek nyújt kreatív támogatást, másrészt önnáló ügyfeleket kezel (Magyar Posta, NOKIA, Magyar Turizmus Zrt.).

"Gyulával már tavaly szeptember óta dolgozunk együtt és ez az eredményes vadházasság vezetett minket a felismeréshez, és a közös döntéshez. Most érkezett el az idő, amely megkívánja, hogy az ügynökségünkön belül zajló kreatív munka sokkal szervezettebb és koordináltabb legyen." – tette hozzá Urbán Zsolt HD Group ügyvezetője.
(BrandTrend)