Kategória: Aktuális.

A kampány nem titkolt célja nyomatékosítani azt, hogy MAKSZ ügynökséggel dolgozni garanciát jelent az ügyfelek számára mind kreativitás, mind hatékonyság mind transzparencia tekintetében.

Mi az a Garancia, amit a MAKSZ nyújthat 49 tagja, illetve a megrendelők számára?

"Az Arany Pengék 90%-a MAKSZ ügynökségek kezében van."
"A TV-ben futó szpotok 80%-át MAKSZ ügynökség készítette."
"Az EFFIE-győztesek 75%-a MAKSZ ügynökség."

A Szövetség új logóját és a kommunikációs kampány arculati elemeit a Young&Rubicam Budapest Reklámügynökség készítette el.
"A logón szereplő kapocs jól szimbolizálja a kommunikáció különböző területein mozgó cégek, ügynökségek egymásra utaltságát és kötelékét, illetve a különböző kommunikációs diszciplinák összefonódását – nyilatkozta Aczél László, a Young&Rubicam ügyvezetője.

A kampánnyal egyidőben zajlik a MAKSZ honlaptendere is, amely honlap már az új arculat jegyeit fogja magán viselni.

A MAKSZ kampány hirdetési felületeit és a megjelenések koordinálását az MC Media Company vállalta el.

"Fontosnak tartjuk azokat az irányelveket, amelyeket a MAKSZ vall, így szívesen segítettünk a kampány megvalósulásában. Annál is inkább, mert jól kifejezi a  Szövetség erejét és sikerességét, illetve az összefogás fontosságát – mondta Mondok Árpád, az MC Media Company ügyvezető igazgatója.
Több héten keresztül, sajtóban, interneten  és közterületen lehet találkozni a MAKSZ sikerkampánnyal.
(BrandTrend)