Magyar Fogyasztó Konferencia a T – házban. Ott voltunk…
Ott voltak kollégáink is. Vándor Ágnes, Kreatív Csoport igazgató…
…és Román Balázs Kreatív Online főszerkesztő is.
Magyar Marketing Szövetség: Juhász Violetta főtitkár és Kozák Ákos elnök.
…és a támogatók is.
Egy ki felkészülés. Iglódi Csaba Magyar Fogyasztó Platform alapító
Mások is ott voltak.
Olvastad már a Magyar Fogyasztó – t? Iglódi Csaba és Radácsi László
Megnyitó 1. Kerényi Péter, MFP
Megnyitó 2. Iglódi Csaba, MFP
Megnyitó 3. Házigazda Tóth A. Péter, Magyar Telekom
Puczkó László, Xellum Kft.
"A szolgáltatók többsége a régi klisékben gondolkodik. A fogyasztás nem a "még"-ről, hanem a "más"-ról fog szólni."
Kozák Ákos, Gfk Hungária ügyvezető igazgató
"A szabadidős tevékenységre fordított kiadások hat év alatt a duplájára emelkedtek. A szabadidőnkben leggyakrabban űzött tevékenységek közül az első helyen a barátokkal való találkozás áll, ezt követi a kertészkedés, a harmadik helyre pedig a főzés, az új receptek kipróbálása került. Az emberek egyre többet fognak szabadidejükből média, kommunikáció fogyasztásra fordítani."
Dr.habil. Németh Erzsébet, Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet, BKF
"Az Internet használat és a televízió nézés látszólag hasonló tevékenység. Nagyon nagy különbség van."
Tibori Tímea, MTA Szociológiai Kutatóintézet
"Az élményről a különböző tudományterületek képviselői eltérően vélekednek, döntően a befogadói magatartással társítják. Az egyes művészi irányzatok mintájára a mindennapokban akkor beszélünk élményről, ha annak különlegessége lenyűgöz bennünket, és további felfedezésekre ösztönöz."
Munka vagy szabadidő?
Szabadidő vagy munka?
Kaszás György, UpGrade Communications
"Insight, kreativitás, relevancia. Hogy ki a magyar fogyasztó, azt csak az insight fogja eldönteni. A többség nem tudja, hogy mi a szabadidő és mi a munkaidő."
Litkai Gergely, Comedy Central
"A corporate környezetben az emberek nem kommunikálnak, hanem vetítenek.(ppt)"
Kiss Kornélia, Magyar Turizmus Zrt.
"2008 majdnem rekord év lett. A belföldi úti célok várhatóan mégis profitálhatnak a helyzetből, hiszen a fogyasztók a közelebbi, biztonságosabb és kedvezőbb ár-érték arányt kínáló magyarországi úti célokat fogják előnyben részesíteni."
Simon Bernadett, B&P BrandAktív
"Destináció branding. Erősödik a verseny, amiben csak a márkák nyerhetnek."
"Szabadidős" sikermárkák.
Guttengéber Csaba, Metropol
Heal Edina, Sláger Rádió
Szokolics Ákos, Agárdi Pálinkafőzde
Termes Nóra, IBUSZ
Domokos Szilárd, Sanoma Budapest
"Kiszolgáljuk a fogyasztó igényét, bárhol, bármikor, bármilyen helyzetben."
Kreatív alkotói folyamat 1.
Kreatív alkotói folyamat 2.
Gosztonyi Csaba, Carbon Group Communication
Halász Gyula, ADCH
Hajnal Tamás, Human Telex
"Mitől leszünk emlékezetesek egy rendezvényen? Miért fog pont ránk emlékezni a fogyasztó és nem csak az élményre?"
…
(BrandTrend)