Kategória: Aktuális.

mf_szabadido_2009_02_18__28_
Magyar Fogyasztó Konferencia a T – házban. Ott voltunk…

mf_szabadido_2009_02_18__26_ 
Ott voltak kollégáink is. Vándor Ágnes, Kreatív Csoport igazgató…

mf_szabadido_2009_02_18__66_
…és Román Balázs Kreatív Online főszerkesztő is.

mf_szabadido_2009_02_18__3_
Magyar Marketing Szövetség: Juhász Violetta főtitkár és Kozák Ákos elnök.

mf_szabadido_2009_02_18__1_
…és a támogatók is.

mf_szabadido_2009_02_18__8_
Egy ki felkészülés. Iglódi Csaba Magyar Fogyasztó Platform alapító

mf_szabadido_2009_02_18__9_
Mások is ott voltak.

mf_szabadido_2009_02_18__4_
Olvastad már a Magyar Fogyasztó – t? Iglódi Csaba és Radácsi László

mf_szabadido_2009_02_18__10_
Megnyitó 1. Kerényi Péter, MFP

mf_szabadido_2009_02_18__11_
Megnyitó 2. Iglódi Csaba, MFP

mf_szabadido_2009_02_18__12_
Megnyitó 3. Házigazda Tóth A. Péter, Magyar Telekom

mf_szabadido_2009_02_18__13_
Puczkó László, Xellum Kft.
"A szolgáltatók többsége a régi klisékben gondolkodik. A fogyasztás nem a "még"-ről, hanem a "más"-ról fog szólni."

mf_szabadido_2009_02_18__14_
Kozák Ákos, Gfk Hungária ügyvezető igazgató
"A szabadidős tevékenységre fordított kiadások hat év alatt a duplájára emelkedtek. A szabadidőnkben leggyakrabban űzött tevékenységek közül az első helyen a barátokkal való találkozás áll, ezt követi a kertészkedés, a harmadik helyre pedig a főzés, az új receptek kipróbálása került. Az emberek egyre többet fognak szabadidejükből média, kommunikáció fogyasztásra fordítani."

mf_szabadido_2009_02_18__19_
Dr.habil. Németh Erzsébet, Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet, BKF
"Az Internet használat és a televízió nézés látszólag hasonló tevékenység. Nagyon nagy különbség van."

mf_szabadido_2009_02_18__22_
Tibori Tímea, MTA Szociológiai Kutatóintézet
"Az élményről a különböző tudományterületek képviselői eltérően vélekednek, döntően a befogadói magatartással társítják. Az egyes művészi irányzatok mintájára a mindennapokban akkor beszélünk élményről, ha annak különlegessége lenyűgöz bennünket, és további felfedezésekre ösztönöz."

mf_szabadido_2009_02_18__23_
Munka vagy szabadidő?

mf_szabadido_2009_02_18__24_
Szabadidő vagy munka?

mf_szabadido_2009_02_18__32_
Kaszás György, UpGrade Communications
"Insight, kreativitás, relevancia. Hogy ki a magyar fogyasztó, azt csak az insight fogja eldönteni. A többség nem tudja, hogy mi a szabadidő és mi a munkaidő."

mf_szabadido_2009_02_18__34_
Litkai Gergely, Comedy Central
"A corporate környezetben az emberek nem kommunikálnak, hanem vetítenek.(ppt)"

mf_szabadido_2009_02_18__40_ 
Kiss Kornélia, Magyar Turizmus Zrt.
"2008 majdnem rekord év lett. A belföldi úti célok várhatóan mégis profitálhatnak a helyzetből, hiszen a fogyasztók a közelebbi, biztonságosabb és kedvezőbb ár-érték arányt kínáló magyarországi úti célokat fogják előnyben részesíteni."

mf_szabadido_2009_02_18__49_
Simon Bernadett, B&P BrandAktív
"Destináció branding. Erősödik a verseny, amiben csak a márkák nyerhetnek."

mf_szabadido_2009_02_18__50_
"Szabadidős" sikermárkák.
Guttengéber Csaba, Metropol
Heal Edina, Sláger Rádió
Szokolics Ákos, Agárdi Pálinkafőzde
Termes Nóra, IBUSZ

mf_szabadido_2009_02_18__61_
Domokos Szilárd, Sanoma Budapest
"Kiszolgáljuk a fogyasztó igényét, bárhol, bármikor, bármilyen helyzetben."

mf_szabadido_2009_02_18__52_
Kreatív alkotói folyamat 1.

mf_szabadido_2009_02_18__54_
Kreatív alkotói folyamat 2.
Gosztonyi Csaba, Carbon Group Communication
Halász Gyula, ADCH

mf_szabadido_2009_02_18__64_
Hajnal Tamás, Human Telex
"Mitől leszünk emlékezetesek egy rendezvényen? Miért fog pont ránk emlékezni a fogyasztó és nem csak az élményre?"

mf_szabadido_2009_02_18 (65)_1

(BrandTrend)