Kategória: Aktuális.

Emellett, a tavaly év végén megnyitott, 120 üzlettel rendelkező, háromszintes Fórum Debrecen Bevásárlóközpontban szintén a Mood Media szolgáltatja a zenét. Itt az aktuális és régebbi slágerek, illetve a 90-es évek dalai járulnak hozzá a nyugodt vásárlói környezet egteremtéséhez.
"Az oly sokszor emlegetett válság másik oldalról is érezteti hatását az érzékszervi marketing területén. Mostanra még fontosabbá vált a versenytársaktól való megkülönböztetés, ezáltal az arculatot építő elemek használata, mely végül kellemesebbé teszi a vásárlói környezetet és segít a fogyasztók megtartásában" –  tudjuk meg Pálóczi Tamástól, a közép-kelet-európai régió ügyvezetőjétől.

A Ramada Resort Budapest konferencia- és wellness szállodában (melynek közvetlen átjárása van Európa egyik legnagyobb fedett vízi parkjába, az Aquaworldbe) 2 különálló zenei zóna áll rendelkezésre: a közösségi terekben hallható általános zóna mellett (jazz és lounge zenével), a szálloda wellness részlegében spa és relax zóna megvalósítását tervezik.
A szépségápolás területén maradva érdemes megemlíteni, hogy a Szent István körúti Lush üzletben már nem csupán az illatok hatnak érzékszerveinkre, hanem a zene is, mely az üzlet filozófiáját követve: friss és üde.

A felfrissülés és pihenés után az élvezetekről sem szabad megfeledkezni. A majd 40 éves londoni kávézólánc a Costa Coffee megnyitotta első két üzletét Budapesten. Az Astoriánál és a Nádor utcában található üzletekben a Mood Mediát bízták meg az audiorendszer kiépítésével és a háttérzenei szolgáltatással egyaránt. Csakúgy mint a legújabb Teréz körúti Coffee Heavenben és a Szent István téri California Coffee Companyban.
(BrandTrend)