Kategória: Aktuális.

A csoport már 2 éve nagy sikerrel működik, a havonta megrendezett találkozókon egyre többen vesznek részt. A Meetupnak jelenleg 1009 tagja van, mellyel Európa legnagyobb New Technology Meetup-jává vált, és a világranglista 11. helyén szerepel.

A Budapest New Technology Meetup egy non-profit szerveződés, önkéntes munkából es adományokból biztosítja az általában ingyenes eseményeket. A találkozókon több rövid érdekes prezentációra kerül sor, melyet rendszerint jó hangulatú, kötetlen beszélgetések követnek. A téma minden alkalommal igen széleskörű, a legújabb web 2.0 projektektől, a biotechnológiai kutatásokon, médiaművészeti installációkon át a technológia központú szociális vagy politikai projektekig. Az elmúlt két év alatt több mint 120 előadást hallhatott a közönség.

A Meetup február 19-én ünnepelte 2. születésnapját, melyet a Pecha Kucha Night-tal közösen szervezett. Ezen az estén a techie meetup prezentációk mellett színvonalas építészeti és design előadásokon is részt vehettek az érdeklődők.

torta_2

"A technológiával foglalkozó vállalatok számára elengedhetetlen a folyamatos fejlődés, hiszen mindig újabb és újabb kihívásokkal nézünk szembe ezen a területen. Nagy figyelmet fordítunk erre mi is cégen belül, és fontosnak tartjuk, sőt támogatjuk a külsős innovatív jellegű kezdeményezéseket is, mint pl. a Budapest New Technology Meetup létrejöttét." – mondta Varga Tamás, a Carnation Zrt. fejlesztési igazgatója. "Gratulálunk a Meet Up-nak, további sikeres működést, és boldog szülinapot kívánunk!" – tette hozzá az igazgató.

Az elmúlt év folyamán a Budapest New Tech Meetup hatására más Meetup kezdeményezések is elindultak, mint pl. a Budapest Science Meetup es a Budapest Ruby Meetup.

A Carnation támogatja a Médiauniót is
A Carnation is csatlakozott a Médiauniót támogatók köréhez. Első közös munkaként az ügynökség pro bono készíti el a Médiaunió illetve a 2009-es kampány weboldalát.
A Carnation is üdvözli a Médiaunió kezdeményezését, ezért felajánlotta a nincsde.hu oldal teljes online arculatának kialakítását és a hozzá kapcsoló kampányok, kreatívok elkészítését. A mediunio.hu elkészítését is a Carnation vállalta, a site célja, hogy felületet biztosítson a társadalmi célú projektek számára.

A Carnation kezdetektől fogva kiveszi a részét a társadalmi szerepvállalásból. Többek között 7 éve tagja a WWF üzleti klubnak, aktívan részt vett a Szeretem Magyarországot Klub Békés Többség kampányában, valamint az ARC plakátkiállítás, a Tour de Hongrie, C3 Alapítvány, Rex Kutyamenhely és a Maholnap Alapítvány kampányaiban is részt vállalt.
(BrandTrend)