Kategória: Aktuális.

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Nextent Informatika Zrt. és a DSR Információ-Technológia Kft.

A CRM rendszerek hatékonyságának növelésére kifejlesztett VoiceMiner érzelem- és beszédfelismerő technológia és a SoliDLog® hangrögzítő rendszer integrációjának célja ideális minőségű és formátumú hanganyagforrás biztosítása a hangbányászati szoftver számára, ezáltal biztosítva az üzleti információk feldolgozásának maximális hatékonyságát.

voice_miner

A Nextent Informatika Zrt. VoiceMiner elnevezésű kulcsszó és érzelemdetektáló hangbányászati megoldása jelentős mérföldkövéhez érkezett: a Nextent Zrt. partneri kapcsolatra lépett a DSR Információ-Technológia Kft.-vel, Magyarország hangrögzítési megoldásainak piacvezető szállítójával. Az integráció lényege, hogy a VoiceMiner hangbányászati szoftver az elemzések elvégzéséhez szükséges hanganyagot, felvételeket egy olyan forrásból kaphassa meg, amely 100%-ig megfelel a feldolgozó algoritmus minőséggel és formátummal kapcsolatos elvárásainak, ezáltal az integráció az értékes üzleti információk kivonatolását műszaki oldalról maximálisan támogatja.

Az együttműködés keretében kifejlesztett integrált megoldásban a DSR SoliDBank® digitális hangrögzítő berendezések, és a SoliDLog® hangrögzítő rendszer által rögzített felvételek közvetlenül bekerülnek a VoiceMiner adatfeldolgozó moduljába, ahol azonnal feldolgozásra kerülnek. Miközben a VoiceMiner a beállított paramétereknek megfelelően feldolgozza a hívásokat, a hanganyagok eredetije továbbra is elérhető marad a DSR hangrögzítő rendszerben, ahol azok sértetlenségét az egyedi tárolási formátum garantálja.
Az integrált megoldás további előnye, hogy a DSR hangrögzítő berendezéssel rendelkező ügyfeleknek nem szükséges a bevezetés során a Voice Miner interfészt kialakítani és üzemeltetni. A DSR hangrögzítő rendszer garantálja a hangbányászati megoldás által elvárt minőséget, ezáltal biztosítja a maximális potenciált az ügyfelek üzleti adatainak kinyeréséhez.

A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ezáltal segítve a céget az ügyfélelégedettség monitorozásában és a panaszkezelésben.

Az együttműködés eredményeként létrejött integráció két high-tech megoldás ötvözésével a piacon jelenleg elérhető legkényelmesebb és legmagasabb műszaki szinten lévő hangrögzítési és adatbányászati megoldást kínálja.
(BrandTrend)