Kategória: Aktuális.

2008 decembere során összesen közel 31 ezer e-mailezőhöz jutott el a "Netuddki" címről küldött levél, amely közli, hogy "egy barátod mesélt rólad néhány cifra dolgot." A levélben szereplő linkre kattintva "olyat látsz majd, amit még te magad se hittél volna magadról" – üzente a levél.

A linken található videóban neveden szólítanak, és felidézik a jelened egy-két kényes részletét. Néhány provokáló kijelentés (és a MINI márkaelőnyök titokzatos említése) után felhívják a figyelmedet arra, hogy ideje végre bevállalnod "valamit, ami valódi, és a tiéd". Ezután a MINI-kampány fogadóoldalára érkezel, és megkönnyebbülten továbbküldheted a videót, hogy barátaid is találkozhassanak az élménnyel.

Az Arcus Interactive Group kreatív csapata a koncepció részletes kidolgozásán túl a forgatókönyv megírását, a "bennfenntes" szereplő kiválasztását, a perszonalizált film megrendezését, és flash utómunkát is vállalt a népszerűvé vált film elkészítésében.

A fórumokon, ahol a vírusfilmről és az autóról szóló beszélgetések is elindultak, mindkét témában érkeztek lelkes visszajelzések, és a tervezettet jóval meghaladta a látogatószám: a www.simanvallalom.hu weboldal öt és félszeres látogatószámot ért el, a néhány napos aktív terjesztési időszak után a látogatószám folyamatosan magas maradt.

Általában tetszést aratott az interaktív, személyre szabott, "átverős" videó, és hatására a termékről való fogyasztói párbeszédek is beindultak. Lakatos Erzsébet, a BMW Magyarország ATL marketing szakértője elmondta: "A MINI szellemiségéhez nemcsak az online eszközök, illetve a vírusmarketing, de a stílus is nagyon illeszkedik: a baráttól érkezett kedves átverés után a célcsoport összekacsint a MINI-vel, és egy ilyen emocionális termék esetében pont ez a cél. Bízunk benne, hogy a jövőben  hasonlóan sikeresek követik az első magyar MINI vírusfilmet."
(BrandTrend)