A gazdasági válság, R. Kovács Dániel a Front Page Communications ügyvezetője és alapítója szerint, sok vállalat szemében felértékelheti a PR szerepét, ugyanis sokan csak a cégükkel kapcsolatos rossz hírek megjelenésekor kezdik felfedezni a folyamatos kommunikáció jelentőségét. Ezért a Front Page vezetője úgy látja, hogy miközben a marketing költségek tekintetében akár jelentős megszorítások is lehetnek 2009-ben, a PR terültén nem feltétlenül várhatóak komolyabb megszorítások. Sőt, olyan cégeknél, ahol eddig a sajtókommunikációval egyáltalán nem, vagy csak korlátozottan foglalkoztak, ott újabb megbízások jelenhetnek meg a piacon. A kommunikációs szakember szerint, éppen ezért ma is van létjogosultsága új tanácsadó cégek piacra lépésének, főleg akkor, ha ott komoly tudásbázis és sajtó, illetve ügynökségi tapasztalatok is rendelkezésre állnak.
A Front Page Communications szolgáltatásai közé tartozik többek között vállalatok kommunikációs auditálása, kommunikációs stratégiájuk megtervezése és annak megvalósítása, a sajtókapcsolatok ápolása, válságkommunikációs tanácsadás, vállalatfelvásárlások és tőzsdei bevezetések (M&A, IPO) kommunikációja, valamint kommunikációs tréningek tartása.
A Front Page Communications alapítói
R. Kovács Dániel (1979), a Front Page Communications ügyvezetője 2001-2004 között a Figyelő című üzleti hetilap újságírója, az INFO Rádió Befektető című magazinjának szerkesztője, valamint a Forintos Percek (ma milliók Reggelire) című rádióműsor társ-műsorvezetője volt. 2003-ban a közönség és a szakmai zsűri döntése alapján elnyerte "Az év újságírója – Tőzsdei Legek" Díjat. Ezután csatlakozott a Privy Council Communications ügynökséghez előbb ügyfélkapcsolati igazgatói, majd vezető tanácsadói pozícióba.
Kárpáti Iván (1978), a Front Page Communications másik alapítója és sajtókapcsolati igazgatója a szerkesztőségek világából érkezett. Dolgozott a közszolgálati és egy országos kereskedelmi televíziónál, rádióknál és egy online magazinnál. cég. Évek óta vesz részt kommunikációs tréningek tervezésében és lebonyolításában.
(BrandTrend)