A Szabadság. Szeretem?! alcímet viselő eseményen Dr. Németh Erzsébet (Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet) a magyar fogyasztó tévénézési és internetezési szokásairól beszél, továbbá kommentálja, hogyan hatnak mindezen tevékenységek társas kapcsolatainkra, míg Kiss Kornélia (Magyar Turizmus Zrt.) a kialakult gazdasági recesszió következtében a belföldi turizmus számára felfedezhető új lehetőségekről értekezik. Puczkó László (Xellum Kft.) felvázolja a szabadidő és munkaidő viszonyát, megvizsgálja mennyire élesen vált és válik el egymástól történelmünk során ez a két kategória, majd Kozák Ákos (GfK Hungária) adatokat ismertet a magyar fogyasztók szabadidő felhasználásáról. Tibori Tímea (MTA Szociológiai Kutatóintézet) a vásárlás szociológiáját ismerteti, melyet követően a szabadidőpiac távlati lehetőségeire fókuszálunk egy közgazdász távcsövén keresztül. Halász Gyula (ADCH) és Gosztonyi Csaba (Carbon Group) játékos előadásban a vizsgált téma kreatív megközelítéseit ecseteli, míg Hajnal Tamás (Humantelex) elmondja egy rendezvényen, fesztiválon a márka mitől és hogyan emelkedhet ki.
Végezetül megismerhetjük, milyen kommunikációs utakon érhető el a fogyasztó, illetve hogyan vehető rá, hogy velünk töltse szabad óráit. A konferencia legszínesebb programelemének ígérkezik Magyarország néhány "szabadidős" Superbrandjének a showja, ahol a résztvevők megtudhatják a szuperek szuper trükkjeit.