A Grand Marnier idei öltözéke az érzékiség jegyében született: a nubuk, a fém és a szőrme felhasználásával készült új köntös a prémium italkülönlegesség időtlenségét hangsúlyozza azáltal, hogy a nemesi gyökereket mai – ugyancsak nemes – elemekkel ötvözi. A vörös és barna árnyalatokban tetszelgő "meztelen" palack önmagában is szemet gyönyörködtető látványt nyújt, de az összetéveszthetetlen alakra "szabott" öltözék kiemeli az ital eleganciáját és báját is. A Cosy szó jelentése kellemes, kényelmes, meghitt; a 2008-as széria külseje mégis váratlan és misztikus hangulatot tükröz. Érdekes és csábító atmoszférát kölcsönöz az alapvetően tradicionális likőrnek a design egyedisége, amelyben megalkotója harmonikusan ütközteti az erőteljes, felperzselő érzékiséget szimbolizáló vörös színt a hideg és kimunkált fémmel. A korlátozott, mindössze 160 példányban forgalmazott Cosy Edition megadja a likőrnek azt a kellemes élményt, amellyel a "vörös köntös" melegsége tükrözi az ital bársonyos ízét, titokzatossá téve ezzel az üvegben rejlő, gyömbér színű nedűt.
A Grand Marnier® 2003 óta minden évben megalkot egy különleges, limitált szériában megjelenő design-kreációt. A hagyományt az alapító indította útjára 1927-ben, amikor a Grand Marnier® Ház alapításának 100. évfordulója alkalmából limitált kiadású palackkal lépett piacra. A tradíciót követve a Pernod Ricard Hungary is évről-évre bemutatja a limitált kiadásban megjelenő Grand Marnier®-t. Limitált szériás palackok fantázianevei:
2003-ban Pictogramme
2004-ben Grand Rouge
2005-ben French Touch
2006-ban Versailles Spirit
2007-ben Lounge
2008-ban Cosy
(BrandTrend)