Kategória: Aktuális.

1999-ben csatlakozott a Team Magyarország csapatához szenior szövegírónak, ahol számos díjat nyert: Arany Pengét a Komplex Kampány kategóriában a Raiffeisen Bank "Ács Mihály-os" filmsorozatával, Ezüst Pengét egy Miele sajtókampánnyal – bevallása szerint ez a legjobb munkája -, illetve egy Bronz Pengét a Matáv Sokatmondó díjcsomagjának bevezető kampányával. Ezeken kívül egy Arany Effie-t ítélt a zsűri a Leghatékonyabb Telekommunikációs Szolgáltatás kategóriában a "Matáv XL díjcsomag bevezetése" címmel, illetve egy Bronz Effie-t a Leghatékonyabb Pénzügyi Szolgáltatás kategóriában a "Raiffeisen Bank Papapapapa" címmel futott kampányainak.
A Team-nél eltöltött kilenc év alatt felismerte, hogy a hagyományos reklámozás ideje lejárt. Meggyőződése, hogy a fejlődés útja az online reklámozáson keresztül vezet, ezért igazolt át a Neo Interactive-hoz.
(BrandTrend)