A Médiaunió 2009-es, mintegy 6 milliárd forint értékű megakampányának témája az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
A Médiaunió reklámszakmai zsűrit állított fel a beérkezett pályaművek elbírálására. Az egészségügyi szakma előzetesen megvizsgálta, hogy a pályázók helyesen értelmezték-e a szakmai briefben foglaltakat, majd a tényleges kreatív szakmai zsűri tekintette át a pályaműveket. Geszti Péter, Gerendai Károly és Pusztay András a Médiaunió Elnökségi tagjai, valamint Halász Gyula, az ADCH elnöke, továbbá az ADCH két tagja, Szénássy Alex és Tordai Péter a hét ügynökség által beadott pályázati anyagot értékelte.
A Médiaunió Elnöksége köszönetét fejezi ki a pályázó ügynökségeknek, hogy elindultak a hazánkban még soha nem látott médiafelületen megjelenő társadalmi célú kampány integrált kommunikációs megoldásokra kiírt tenderén
(BrandTrend)