Kategória: Aktuális.

Az adidas havonta változó kirakati és fókusztémájának novemberi középpontjában az adidas Originals kollekció áll, mely a márka utcai használatra tervezett termékkategóriája. A retro stílusú kollekció első sorban a 15-25 éves fiatalokat szólítja meg, ezért különösen fontos az egyedülálló zene használata a promóció ideje alatt. Az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét cserélték le teljesen abban a 16 üzletben, ahol a "retro" promóció zajlik. A speciális retro mixet, melyet a 80-as évek zenéiből állítottak össze, a Mood Media és az adidas közösen válogatta. A promóció november 3-30-ig tart.

Az új ügyfelek közé lépett Konkurencia fehérnemű jól példázza, hogy a hazai piac is felismeri a zene tudatos használatának fontosságát.
"A jó zene, jó időben, jó helyen könnyen befolyásolja az ember hangulatát" – hangsúlyozza Olcsváry Zoltán a cég egyik tulajdonosa.
A 12 bolttal rendelkező hálózat 3 legnagyobb területű üzletében (Campona, Mammut, Westend) az audiorendszer kivitelezésével és a professzionális háttérzenei szolgáltatással a Mood Mediát bízták meg. A 16-45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, melyet a november-decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.
(BrandTrend)