Kategória: Aktuális.

Ezek a működő marketing stratégia, a sikeres márkaépítés, az internetes kereskedelem és kommunikáció. A téma különösen aktuális most a pénzügyi válság következményeként jelentkező keresletcsökkenés idején. Cégvezetőket, marketingeseket, értékesítőket, kereskedőket és kommunikációs ügynökségek munkatársait várja a kiállítás délutáni rendezvényein az MMSZ és a  MATAK.

2008. november 18. (kedd)

Csak a profit számít
Melyek a sikeres marketing stratégiák az élelmiszereknél?
Mi legyen a marketing stratégiánk gazdasági válság idején?

Milyen élelmiszer marketing stratégiák vannak? Melyik hogyan működik válságban? Hogyan válasszunk stratégiát? Mitől függ egy marketing stratégia sikere? Mivel mérhető a siker? Milyen előnyei vannak a stratégiaválasztásnak? Milyen hátrányai vannak, ha nincs marketing stratégiánk? Versenytársunknak van marketing stratégiája? És kereskedelmi partnerünknek? Ha igen, mit kell tennünk? Milyen jelek mutatnak arra, hogy módosítanunk kell a stratégián? Hogyan módosítsunk? Nemzetközi és magyar példákat mutatunk be.

Előadók:
13-14 óra  Nevihostényi Éva Marketing Igazgató, Nielsen

14-15 óra  Sánta Zoltán Piacfejlesztési Menedzser, GfK

15-16 óra  Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó, MATAK

16-17 óra Polenszky Gézáné Marketing Tanácsadó, MATAK 

2008. november 19. (szerda)   

13-14 óra Van-e jövő – 2009 – az élelmiszer-kereskedelemben?
  Kozák Ákos MMSZ elnök és Christian Beck Cora, Marketing Igazgató

14-16 óra Új kommunikációs és értékesítési csatorna az Internet
Hogyan alkalmazzunk az Internet marketinget az élelmiszereknél?
Damjanovich Nebojsa Online kommunikációs tanácsadó és tréner, MATAK

16-17 óra A márka értéke, kik a márkaépítők?    
                       Tonk Emil MMSZ Elnökségi tag 

2008. november 20. (csütörtök)   

14-15 óra Az élelmiszeripar aktuális kérdései
  Szilágyi Péter Vezető Főtanácsos,
                        FVM Élelmiszerlánc-elemzési Főosztály

15-16 óra Közösségi marketing a megváltozott piaci környezetben
Dr. Totth Gedeon, MMSZ elnökségi tag, AMC Szakmai Tanácsadó

16-17 óra Hűségkártyák szerepe, jelentősége a kereskedelmi promóciókban
                       Kövesi Krisztina Marketing Vezető, Pátria Nyomda

Az előadásokon a részvétel ingyenes.

A kiállításra ingyenes belépéshez a regisztráció az alábbi honlapon.
http://www.eregistrator.hu/ife2008.php?prid=IFE08&idid=F&pridv=0&mode1=K<id=LB&Ingid=hu
(BrandTrend)